Citat:
Ursprungligen postat av vi i flempan
Alltså fyllan är ju alltid skönast i början. Det är ju egentligen bara då det är riktigt skönt att vara full, sedan om man fortsätter efter säg 4 stark öl eller stannar upp spelar ju mindre roll. Fyllan kommer aldrig att vara lika skön som i början.
Att vara salongsfull efter de första sköna stadiet tycker jag bara är jobbigt. Det övergår ganska snabbt till en allmän seghet och lätt bakfylla.
Efter att ha upplevt den här segheten ett antal för många gånger har jag introducerat kaffe i mitt supande, varje gång jag drar på krogen tar jag med en termos med kaffe om jag känner mig lite trött drar jag in på toan och tar mig en sup.
Skämt åtsido, däremot har jag faktiskt inkluderat kaffe i mitt supande om jag är hos någon och förar eller är på hemmafest (självklart börjar jag inte brygga kaffe om jag inte känner människan i fråga som äger stället, det är då jag tar med mig termos (not)), man skjuter upp segheten efter varje kopp dessutom är det gött att variera dryck ett tag med ett par goda koppar kaffe! Fyfan va gammal jag låter.