2025-05-11, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmansach
Gr de med p det?

Att jag bokat flyg fr 90 dagar men inte har visumet n nr jag landar??

Var beredd p att boka biljett p Arlanda, eller var du flyger ifrn, fr dr kan man ocks bli stoppad utan korrekt visum och/eller utbiljett frn Thailand
Citera
2025-05-11, 07:18
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNickname
r det verkligen fortfarande 60 dagar fr svenskar till Thailand, var ju en del nyheter om att det skulle kortas ner till dom vanliga 30 dagarna,blev kanske inget av det?
I vilket fall om s sker, har fr mig att man INTE skulle behva g till ett immigrationskontor utan kunna gra det Online,r det rtt uppfattat?

60-dagar r kvar ja. Det debatteras fortfarande.

Om du menar att anska om turistvisum s gr det alldeles utmrkt att gra online. Frlngning av visum sker fortfarande hos immigration.
Citera
2025-05-11, 20:35
Medlem
Tacksam om ngon sitter p svaret. Har en vn som pstr att nya regler infrts fr att resa in i Thailand frn Sverige frn 2025 som turist. 2 veckors solsemester med inbokat hotell behver man d anska om ett Thailndskt esta ni vet som man gr fr att resa till USA, min vn pstr att man annars mste st i en lng k p flygplatsen och kanske inte ens slpps in. Jag sker p ntet och kan inte hitta ngot annat n 30 dagar. Ngon som kan hjlpa till och reda ut detta ?
Citera
2025-05-12, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12
Tacksam om ngon sitter p svaret. Har en vn som pstr att nya regler infrts fr att resa in i Thailand frn Sverige frn 2025 som turist. 2 veckors solsemester med inbokat hotell behver man d anska om ett Thailndskt esta ni vet som man gr fr att resa till USA, min vn pstr att man annars mste st i en lng k p flygplatsen och kanske inte ens slpps in. Jag sker p ntet och kan inte hitta ngot annat n 30 dagar. Ngon som kan hjlpa till och reda ut detta ?

Frmodligen detta din vn syftar p https://tdac.immigration.go.th/arrival-card/#/home
Citera
2025-05-12, 01:38
Medlem
Masingas avatar
...
Citera
2025-05-12, 01:38
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Frmodligen detta din vn syftar p https://tdac.immigration.go.th/arrival-card/#/home
Gillar hur de skriver "If the alien stays in the Kingdom longer than 90 days.
Citera
2025-05-12, 04:38
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12

Nr du sker p ntet r det bst att frst g till de officiella kanalerna istllet fr ett obskyrt forum.

Men som Alex sger s mste man fylla i ett TDAC formulr tidigast tre dagar fre resan.
Sedan fr man vid immigration 60 dagar p arrival som beskrivits tidigare.

Inget mer som behvs fr tv veckors semester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in