Citat:
Ursprungligen postat av
Novus4212
Vet inte om jag förstår dig rätt men TDAC har inget med att inte gå igenom immigration som du nämner. Dvs foto, fingeravtryck, stämpel i passet görs precis som vanligt.
Jag vet inte hur någon skulle kunna spåra dig genom Flashback? Du ger ju bara ut den info som du vill ge till någon, utöver ditt Nick. Så jag tror nog inte du behöver kalla in Secret Service för beskydd precis.
Okey då bidrog jag inte med något med mitt inlägg om att det strular när man fyller i tdac, min undran var ju om fler drabbats....
Nu blir det lite OffTopic men många av inläggen är raderade numera, men personen har läst samtliga av mina inlägg och följt mig på forat samt försökt att lista ut vart jag bor, så även har jag pratat med mod om detta men det går inte att gör något åt detta... Så som jag skrev så kommer jag inte att dela av mig med kul trevliga nica upplevelser man kan ha i bangkok och det finns minsta risk att det kan spåras, för hur sjuk är inte en person som läser alla ens FB inlägg... och på olika sätt i inlägg/pm försöker hitta vart jag befinner mig..
Ps. Alla gated community har väl vakter 24/7?
Mod kan radera mina inlägg när typ Novus läst mitt svar... Sorry för OffTopic.