Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-04, 19:04
Medlem
nbzs avatar
1.Tankade hem steermouse (tror det var verison 3.9). Tycker det fungerar klockrent då, men när jag startar om datorn så försvinner det och musen går as segt.

Så jag måste ominstallera programet hela tiden för att det sak funka

2. Min stavkontroll är på engelska i alla webbläsare, använder helst mozilla och vill ha swe där.

3. Drog hem "windows messenger for mac" det går inte att skriva till folk som offline. T.ex skriva till någon kontakt så man får meddelandet senare

Rädda min kväll!
Citera
2009-07-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nbz
1.Tankade hem steermouse (tror det var verison 3.9). Tycker det fungerar klockrent då, men när jag startar om datorn så försvinner det och musen går as segt.

Så jag måste ominstallera programet hela tiden för att det sak funka

2. Min stavkontroll är på engelska i alla webbläsare, använder helst mozilla och vill ha swe där.

3. Drog hem "windows messenger for mac" det går inte att skriva till folk som offline. T.ex skriva till någon kontakt så man får meddelandet senare

Rädda min kväll!

1: Låter som om du kör programmet från .DMG-filen. Öppna den, dra programmet till programmappen, o starta det därifrån istället.

2: Edit: http://forum.macworld.se/index.php?showtopic=84321

3: Messenger for Mac är i klass med MSN 6.0 eller 6.5 för Win, ta o kolla på nån alternativ klient, tror både Amsn och Adium stödjer offline-messaging.
Senast redigerad av convicten 2009-07-04 kl. 19:48.
Citera
2009-07-05, 21:43
Medlem
nbzs avatar
Tack, har löst allting nu utom en liten detalj. Jag har en Microsoft 3.0 musen och när jag tycker på mouse 4 (den långa på sidan) så vill jag ha så den visar alla öppna fönster.

Så jag får upp t.ex msn, itunes och FB i små fönster samtidigt
Citera
2009-07-05, 22:17
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Tack, har löst allting nu utom en liten detalj. Jag har en Microsoft 3.0 musen och när jag tycker på mouse 4 (den långa på sidan) så vill jag ha så den visar alla öppna fönster.

Det borde du kunna ställa in i systeminställningar -> tangentbord och mus -> mus, väl?
Citera
2009-07-05, 22:22
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Citat:

http://data.fuskbugg.se/skalman01/--------------------------------------------------------Bild%202.png
Citera
2009-07-06, 17:08
Medlem
nbzs avatar
men vafan jag ställde in det exakt sådär, händer det något? nej. Men när jag trycker på F3 hänger det grejjer.

Hur har ni på musen? jag vill ha tillbaka knapp samt alla fönster ahh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in