2009-07-04, 13:33
Medlem
Abjects avatar
Har ett problem som är riktigt stort för mig, jag träffade en tjej, allt klicka direkt, har känt henne i 5 år men aldrig trott att det kunde bli nått men det kunde det, iaf till problemen, jag har inga vänner längre, hon sa till mig att sluta umgås med dem, för att de var pundare, jag pundade inte men de gjorde, o hon tyckte det var olämpligt, visst sa jag så jag lämnade vännerna, märkte att jag blev mer o mer beroende av henne, för jag hade ingen att prata med annars, har ju bara henne, har ingen kompis som jag kan sticka hem till,

Problem 2, som hon inte anser vara något problem, hon blev gravid med mig, och är nu i månad 4, under hela graviditeten när hon har mått dåligt, så har jag försökt göra så mkt som möjligt för att hon ska må bra, men hon ger aldrig nått tillbaka, får inga pussar lr kramar, anledningen till alla bråk vi har, är att jag inte får nån som helst kärlek längre, men hon anser att jag behöver inte det för jag klarar mig själv, ibland säger hon att jag ska flytta ut, för det e hennes lägenhet, o eftersom jag inte har några kompisar så blir jag hemlös,

Så iaf idag kände jag att jag klarade inte mer, fick självmordstankar, känner mig inte behövd längre, hon säger knappt nått till mig om dagarna, o under hela graviditeten så har hon aldrig frågat mig om hur jag mår o om hur jag känner för att bli pappa, så idag gick jag till akutpsyk o fick prata ut lite, har inte bölat så här mkt de senaste 2 dagarna, akutpsyk ville lägga in mig, men jag sa att om det inte bli bättre så ska jag lägga in mig
Citera
2009-07-04, 15:28
Medlem
Har du någon annan hjälp av psyk än akutpsykbesöket?
Citera
2009-07-04, 15:46
Medlem
Aisha Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abject
jag lämnade vännerna, märkte att jag blev mer o mer beroende av henne, för jag hade ingen att prata med annars, har ju bara henne, har ingen kompis som jag kan sticka hem till,
Ok, men varför gjorde du denna stora uppoffring?

Citat:
som hon inte anser vara något problem, hon blev gravid med mig
Ok, hon vill vara ensamstående mor.

Citat:
ibland säger hon att jag ska flytta ut, för det e hennes lägenhet,
Dags att göra det då, hon vill inte ha dig där.

Citat:
o eftersom jag inte har några kompisar så blir jag hemlös,
Va? Vadå, man kan väl inte bo hemma hos kompisar?! Vad är det för parasiterande livsstil du för egentligen? Det är är psykakuten, inte psykopatakuten .

Citat:
känner mig inte behövd längre
Stämmer. Det är slut mellan er. Dags att flytta. Har du inkomst? Räcker den till en lägenhetshyra? Om inte, vänd dig till socialtjänsten för försörjningsstöd. Alternativt lägg in dig på psyk och be dem hjälpa dig med boende innan du skrivs ut.
Citera
2009-07-04, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aisha Svensson

Stämmer. Det är slut mellan er. Dags att flytta. Har du inkomst? Räcker den till en lägenhetshyra? Om inte, vänd dig till socialtjänsten för försörjningsstöd. Alternativt lägg in dig på psyk och be dem hjälpa dig med boende innan du skrivs ut.
Orka ge upp. Skam den som ger sig.
Citera
2009-07-05, 03:20
Medlem
slumbers avatar
Citat:
Har ett problem som är riktigt stort för mig, jag träffade en tjej, allt klicka direkt, har känt henne i 5 år men aldrig trott att det kunde bli nått men det kunde det, iaf till problemen, jag har inga vänner längre, hon sa till mig att sluta umgås med dem, för att de var pundare, jag pundade inte men de gjorde, o hon tyckte det var olämpligt, visst sa jag så jag lämnade vännerna, märkte att jag blev mer o mer beroende av henne, för jag hade ingen att prata med annars, har ju bara henne, har ingen kompis som jag kan sticka hem till,

Problem 2, som hon inte anser vara något problem, hon blev gravid med mig, och är nu i månad 4, under hela graviditeten när hon har mått dåligt, så har jag försökt göra så mkt som möjligt för att hon ska må bra, men hon ger aldrig nått tillbaka, får inga pussar lr kramar, anledningen till alla bråk vi har, är att jag inte får nån som helst kärlek längre, men hon anser att jag behöver inte det för jag klarar mig själv, ibland säger hon att jag ska flytta ut, för det e hennes lägenhet, o eftersom jag inte har några kompisar så blir jag hemlös,

Så iaf idag kände jag att jag klarade inte mer, fick självmordstankar, känner mig inte behövd längre, hon säger knappt nått till mig om dagarna, o under hela graviditeten så har hon aldrig frågat mig om hur jag mår o om hur jag känner för att bli pappa, så idag gick jag till akutpsyk o fick prata ut lite, har inte bölat så här mkt de senaste 2 dagarna, akutpsyk ville lägga in mig, men jag sa att om det inte bli bättre så ska jag lägga in mig

Hur kan du ge upp alla dina vänner på grund av en tjej? Fjantigt!

Har du något jobb? Flytta ut och skaffa eget, oavsett hur skabbigt det är... jag tror att det är viktigt för dig att kunna stå på dina egna fötter, så ut och börja om från ruta ett. Om dina vänner inte förlåter dig så aktivera dig och skaffa nya!
Citera
2009-07-05, 12:42
Medlem
UlfHamrins avatar
Jobbig situation. Du får försöka tänka lite på dig själv. Uppenbarligen så värderar inte din flickvän det du gör för henne. Hon verkar inte värdera din kärlek heller.

Gör ditt bästa för att ta hand om dig själv och flytta ut. Du har säkert inga problem att hitta nya vänner. Grattis i förskott till ditt faderskap!
Citera
2009-07-16, 20:38
Medlem
Abjects avatar
Lite uppdatering, ska flytta ifrån varandra, och jag ska titta på lägenhet imorgon, så det blir fint..känns faktist bra, synd bara om ungen
Citera
2009-07-16, 20:50
Medlem
scrotumsons avatar
Citat:
synd bara om ungen

Säg inte det, barnet får det säkert bättre med en glad pappa istället för en olycklig som tvingat sig att bo kvar med mamman som det ändå inte funkar med
Citera
2009-07-16, 22:59
Medlem
Abjects avatar
Aa men får se, ska få ordning på mig först, sen kan jag ta hand om bebisen, har ett halvår på mig
Citera
2009-07-17, 00:36
Medlem
scrotumsons avatar
Citat:
Aa men får se, ska få ordning på mig först, sen kan jag ta hand om bebisen, har ett halvår på mig
Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in