Flashback bygger pepparkakshus!
2009-07-04, 03:40
Medlem
Julimannens avatar
Grandiosa gör likadana panpizzor som Billys ungefär. Är de lika goda eller? De är dyrare med Grandiosa har väl bättre rykte kanske, är de värda pengarna?
2009-07-04, 03:53
Medlem
MadamMims avatar
Varför inte köpa en pizza för femton spänn och prova?
2009-07-04, 04:06
Medlem
Skämtar du eller?!! Det är väl som sagt bara att köpa en av varje och prova! De är ju inte direkt någon exklusive eller dyr mat...
2009-07-04, 04:17
Medlem
YouSucks avatar
Hahahahaa! Roligt värre Grandiosa kostar 10 spänn i min närmsta butik och jag tycker de knäcker gorbys med hästlängder! Problemet med all sån "mat" är att man måste äta 4 "portioner" för att bli mätt...

Köp en o testa
2009-07-04, 08:10
Bannlyst
Jag föredrar att äta min pizza på genuina italienska krogar, där krögaren själv, Giuseppe knådar degen såsom traditionen sig bör. När han inte gör pizza, brukar han spatsera runt olivlunden hans släkt har ägt i generationer. Det är en familjeklenod enligt Giuseppe själv. Molto bene brukar han säga när han beskriver sin kärlek till familjegården.

Helst i trakterna kring palermo, där den finaste virginoljan utvinns.

Men det är ju jag så klart
Senast redigerad av Paraflex 2009-07-04 kl. 09:09.
2009-07-04, 08:17
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paraflex
Jag föredrar att äta min pizza på genuina italienska krogar, helst i trakterna kring palermo. Men det är ju jag så klart
Skittråd och helt off topic, men du borde åka över till fastlandet och käka pizza i Neapel istället. Där har i alla fall jag ätit mina godaste pizzor.

På Sicilien har jag fått pizzor av undermålig kvalitet, men det kan ju självklart bero på att jag har ätit på fel ställen.
2009-07-05, 21:28
Medlem
csts avatar
Jag tycker nog att denna tråd: https://www.flashback.org/showthread.php?t=85565 räcker gott och väl till diskussionerna om sådana pizzor.

Tråd låst!

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in