2009-07-05, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av severiano
Visst - var och en blir salig på sin fason. Du får ha din åsikt, jag står fast vid min. Och bara uttrycket "tillrättavisning" ger ju mig vissa associationer kan jag tala om...das Übermensch has gespracht!

Ni feminister har en dold agenda som ni inte gärna avslöjar. Nämligen att ta över jorden och som vissa av er tycker öppet, utrota mannen. Ni menar ju att spermier kan produceras fram i och med den tekniska utvecklingen, så män är bara överflöd. Att slicka fitta räcker för er.

Snacka om en fascistisk livsåskådning som går ut på att likvidera oliktänkande och göra alla till homosexuella.
Citera
2009-07-05, 20:05
Medlem
freyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordakim
Hur fan kan inte SD vara demokratiskt! Ge ett konkret exempel tack!

Nu adresserade du fel person.
Citera
2009-07-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freya
Nu adresserade du fel person.
Jag såg det, jag ber om ursäkt. Jag ställde det till severiano.
Citera
2009-07-05, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kriptokia
Ni feminister har en dold agenda som ni inte gärna avslöjar. Nämligen att ta över jorden och som vissa av er tycker öppet, utrota mannen. Ni menar ju att spermier kan produceras fram i och med den tekniska utvecklingen, så män är bara överflöd. Att slicka fitta räcker för er.

Snacka om en fascistisk livsåskådning som går ut på att likvidera oliktänkande och göra alla till homosexuella.

Sluta ditt mjältsjuka trollande nu!
Citera
2009-07-05, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kriptokia

Hehe, så är det nog
Citera
2009-07-14, 03:54
Bannlyst
Det vore bättre om folk "attackerade" fakta istället för sin egen bild av det hela eller av andras åsikter. Där det brister i en viss politisk grupps fakta, där bör ni ha mer koll än era egna reflektioner över vad ni har hört från kompisen, det området är the true soft spot så att säga (alltså där faktan brister :P).
Citera
2009-07-16, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzkillah
Det vore bättre om folk "attackerade" fakta istället för sin egen bild av det hela eller av andras åsikter. Där det brister i en viss politisk grupps fakta, där bör ni ha mer koll än era egna reflektioner över vad ni har hört från kompisen, det området är the true soft spot så att säga (alltså där faktan brister :P).
Det är ju fakta -.-
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in