2003-11-24, 19:34
Medlem
cactuS_s avatar
Hej alla vänliga!

Tänkte höra om nån har nån koll på hur det är att skicka substanser i sverige via post...säg att nåt ska från södra till norra sverige....är det nåt som en person bör oroa sig för...om dom över huvudtaget kollar inhemsk post?

Mvh!!
Citera
2003-11-24, 20:59
Medlem
Du kan vara lugn, ska väl inte vara några kontroller alls vad jag vet. Om inte paketet skulle lukta väldigt mycket av någon substans. Då vet man ju aldrig vad som händer. Finns det nog risk för polis och långfingriga personer på posten.
Citera
2003-11-24, 22:58
Medlem
Så länge paketet inte tickar och har diverse sladdar synligt utstickandes så är det ganska bombsäkert, fattar ni, bombsäkert hahaha

...livet hatar mig
Citera
2003-11-24, 22:59
Medlem
cactuS_s avatar
ahh...det var ljuv musik för mina öron.....tackar och bugar!
Citera
2003-11-25, 05:41
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactuS_
ahh...det var ljuv musik för mina öron.....tackar och bugar!

faran är inte över än....
jag har praktiserat på posten, och jag vet hur de behandlar paket där, och det är ingen trevlig syn, så det beror på vad som ska mottagas och skickas, inget ömtåligt hoppas jag.
Citera
2003-11-25, 11:53
Medlem
Tror nog inte det han ska skicka är så värst ömtåligt.
Citera
2003-11-25, 12:59
Medlem
cactuS_s avatar
njae...ömtåligt skulle nog inte många kalla de...såvidare dom inte utsätter posten för en sisådär 200-250grader...har för mig att dom har slutat med sånt....
Citera
2003-11-25, 13:01
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactuS_
njae...ömtåligt skulle nog inte många kalla de...såvidare dom inte utsätter posten för en sisådär 200-250grader...har för mig att dom har slutat med sånt....

här var vi allvarliga
men hoppas det går bra med skickandet.
Citera
2003-11-26, 10:57
Medlem
Lugnt

Jag har fått massa olika grejor skickade till mig inom Sverige, och det har aldrig varit något problem med det...så jag tror du kan vara lugn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in