2009-07-05, 01:57
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
David Batras fru, Anna Kinberg Batra är ju inte farbror JerryCottons drömkvinna direkt...

http://www.sns.se/img/zimg/anna_kinberg_batra_030304.jpg

Du menar David Batra är out of her league? Eh..har du sett karln? Okej men jag fattar vad du menar. Fager är hon inte nej.
2009-07-05, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zimabardo
Ni själva är förstås 1.87 långa, deffade med sexpack och året-runt-solbränna, perfekt hy, kritivita tänder och gnistrande ögon....

Japp.. Det luktar snyggingar härinne.

Vad har det med saken att göra?
2009-07-05, 03:43
Medlem
yussufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antaeus
Vår käre utrikesministers hustru är ingen klassisk medelhavsskönhet, milt uttryckt.

Det lustiga är att att de påminner om varandra. Är de syskon, månne?
2009-07-05, 03:45
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
När jag ser en bild av fru Bildt tror jag alltid att det är Linda Skugge!
De är kopior!
Jessica Gedin var modell i yngre dar om jag inte minns fel. Jag tycker inte att hon är ful på något vis nu heller.
Även Anette Qviberg var söt förr, om än lite rund. Dolph har också åldrats och ser allt annat än fräsch ut numera. Det är ju fånigt att jämföra den unge Dolph med den medelålders Anette.

Åh nej.
Så pass ful är inte Linda Skugge på långa vägar.

Däremot har fru Bildt en skräcködlesyster i Maria Abrahamsson. http://sv.wikipedia.org/wiki/Fil:Maria_Abrahamsson.JPG

(Om inte annat har båda två samma ondskefulla ögon. )
2009-07-05, 04:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Du menar David Batra är out of her league? Eh..har du sett karln? Okej men jag fattar vad du menar. Fager är hon inte nej.
David Batra är ju inte direkt snutfager heller. Fast han är säkert roligare än sin fru, fast det kanske inte spelar så stor roll i sängen.
2009-07-05, 04:44
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giza
Åh nej.
Så pass ful är inte Linda Skugge på långa vägar.

Däremot har fru Bildt en skräcködlesyster i Maria Abrahamsson. http://sv.wikipedia.org/wiki/Fil:Maria_Abrahamsson.JPG

(Om inte annat har båda två samma ondskefulla ögon. )

Jag skulle nog hellre klassa Bildtskan och Skugge som ögonsystrar. Reptilliknande, fadda ögon, utan djup i blicken.

Abrahamsson är väl inte heller någon skönhet. Men skulle jag vara tvungen att spänna på någon av de tre, finge det nog trots allt bli henne - så hjälpe mig Gud!
2009-07-05, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Peter Settmans fru ser ju inte så speciellt bra ut, med tanke på att han är snorrik med svenska mått mätt. Visst, hon är inte vända sig om på gatan-ugly, men jag håller med Geccko om att man får sätta sånt i relation till vad man tycker att killen borde kunna släpa hem.

Får man gå utomlands tycker jag att fru Roger Federer,
Mirka Vavrinec ser häpnadsväckande osnygg ut. Har man någon miljard på banken och är bäst i världen i en så pass fittilldragande sport som tennis, så är det ju rent sensationellt att vara gift med en så intetsägande kvinna. Hon måste vara snäll eller nåt...

Kändis med fet plånbok får fitta hur dom än ser ut!

Hur mycket knulla skulle exempelvis en sådan som Rod Stewart fått om han varit fattig kolgruvearbetare istället?

.
2009-07-05, 09:45
Medlem
yussufs avatar
Om Stina Dabrowski är gift så har hennes man den i särklass fulaste frun.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00967/05s05-dabban-377_jp_967747b.jpg
2009-07-05, 11:00
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yussuf
Om Stina Dabrowski är gift så har hennes man den i särklass fulaste frun.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00967/05s05-dabban-377_jp_967747b.jpg

Usch! Tvi vale!
2009-07-05, 12:04
Medlem
Den här tråden är rätt patetisk eftersom ni mest hänvisar till tanter på 50 + och då har ju ofta rynkor och skrynklor gjort sitt till...på samma sätt som de flesta män då är flinits och skrynkliga.

Vill gärna se ett exempel på en fel kvinna under 30 tack
2009-07-05, 13:38
Medlem
yussufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Den här tråden är rätt patetisk eftersom ni mest hänvisar till tanter på 50 + och då har ju ofta rynkor och skrynklor gjort sitt till...på samma sätt som de flesta män då är flinits och skrynkliga.

Vill gärna se ett exempel på en fel kvinna under 30 tack

Jo, det ligger något i det, men just Stina Dabrowski var en rugguggla redan som 25-åring.

F.ö. så finns det pinglor som är 50+.
2009-07-05, 13:49
Medlem
kristibruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sullivans
Hur kan någon starta en så'n idiotisk tråd som det här? Vem kan bry sej om vilken kändis som har fulast käring? Inte jag i alla fall! Kom med nå't bättre annars startar jag en ny tråd , tex kärnvapen, klimatidiotin eller andra hysteriska saker.
Neejjjj!!!! Vi skärper oss. Alla skärper sig nu....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in