Går det inte lika bra att ställa frågan "Vilken känd man eller kvinna har Sveriges mest fula fru?".
Jag menar, titta bara på fotbollslandslaget. Många lesbiska där, och speciellt vackra är dom väl inte.
Tomas Ledin ligger bra till för utmärkelsen, men så gifte han sig också till och med all sannolikhet för pengarnas skull. Han är gift med stickan anderssons dotter om ni inte visste det.
Tomas Ledins fru Marie Ledin är inte i Tomas Ledins klass om man säger så... Tomas är ju snygg, vältränad för sin ålder, Marie ser rätt så vardaglig ut.
Gedin och Bildt (Batra är ett gränsfall) som tidigare har nämnts är de namn som jag främst kommer att tänka på. Sen finns det säkert en sjuhelsikes massa kändisar med fula fruar som jag inte känner till.
En mycket kvalificerad gissning måste väl vara snuten och linslusen Martins /vad han nu hette i efternamn har jag glömt/ fru som visst fick ett genomslag och därmed kändisskap genom att skriva dåliga och påhittade deckarhistorier. Martin skulle inte ha ägnat denna koögda och direkt fula kvinna ett ögonblick av sitt liv om han inte hade funnit sig få vissa fördelar av att lägra henne. Så mitt förslag är att polisen och linsråttan Martin, som känd man, har en av Sveriges fulaste fruar. /Ps Jag vet att dom numera är skilda. Martin lär ha sagt att han inte längre kunde hålla skenet uppe - och att han tyckte att hans fru för varje dag verkade mer och mer ful.. och att han inte stod ut med det i längden./