2015-04-28, 20:29
Medlem
mjohan84s avatar
Kilar nu på avsnittet ifrån den indiska restaurangen , total kaos..
Har en nära bekant ifrån Indien och denne avråder med bestämdhet att gå på indisk restaurang pga detta slarv med mat och hygien ....

Förstår nu vad han menar

Alex håller sig lugn , kallar krögaren för idiot
Citera
2015-04-28, 20:54
Bannlyst
Jag bor i närheten av Rajdoot, har dock aldrig varit där och ätit. Ska dra dit nu i veckan och testa stället och se om det är någonting att hurra för.

Var lite kul när tre negrer kom ner i förrådet och lunkade började gå igenom saker och ting.
Citera
2015-04-28, 20:58
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Jag bor i närheten av Rajdoot, har dock aldrig varit där och ätit. Ska dra dit nu i veckan och testa stället och se om det är någonting att hurra för.

Var lite kul när tre negrer kom ner i förrådet och lunkade började gå igenom saker och ting.

spännande ! Har du ätit på den andra restaurangen "cumin club" ?
Citera
2015-04-28, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
spännande ! Har du ätit på den andra restaurangen "cumin club" ?
Jag käkar sällan indiskt om jag ska vara ärlig. Blir mest japanskt om jag käkar ute. Men jag återkommer med en recension sen när jag har käkat på stället och om de eventuellt har ändrat på inredning eller struktur
Citera
2015-04-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeraN
Peter Sunde TPB grundaren är med i avsnitt 4 om vegetariska restaurangen.
Det var det eller hur?
Blev ett riktigt "WAIT WHAT?!" moment där.
Citera
2015-04-28, 21:25
Medlem
Någon som käkat på Balthazar efter KMS?
Citera
2015-04-28, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NitsirK72
Någon som käkat på Balthazar efter KMS?

Hade vart kul och veta.
Såg ju rätt mysigt ut den kvällen på slutet. Maten och drinken så god ut. Dom verka ödmjuka och trevliga. Hoppas det går bra för dom.
Citera
2015-04-28, 22:04
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Peter Sunde TPB grundaren är med i avsnitt 4 om vegetariska restaurangen.

Tänkte, Va fan är det Peter Sunde, sedan tänkte jag. Nä han sitter ju inne. hade han frigång eller?
Citera
2015-04-28, 22:22
Medlem
xeraNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Tänkte, Va fan är det Peter Sunde, sedan tänkte jag. Nä han sitter ju inne. hade han frigång eller?

Han fick permis för att käka på den restaurangen.
Citera
2015-04-28, 23:11
Avslutad
Citat:
Han fick permis för att käka på den restaurangen.

Fast 12 vegetarianer/veganer får man ju lätt ihop genom bara gå runt kring Möllevången...
Citera
2015-04-30, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nu är jag inte i den branschen längre men även jag kan gå i god för det här.

Instämmer med föregående talare. Vettiga restauranger oavsett prisnivå städar ordentligt.

Sen har ju branschen utvecklas att det nu finns väldigt bra och lättstädad inredning i de flesta lokalerna, vilket gör att städar man varje dag är det inte SÅ mycket jobb. Vilket gör att man inser hur länge många restauranger i detta program varit ostädade och vidriga.

Sen tycker jag det är återkommande att personalen i de deltagande resutarangerna inte har en riktig utbildning för sitt jobb. En tydlig del i att det går utför.
Citera
2015-05-01, 12:36
Medlem
dayweeds avatar
Vad fan har hänt med tv3play? Typ 3 avsnitt står som förhandsvisning fast det 4e har sänts. Jag vill inte behöva logga in för att kolla på det!

Edit: Nu gick det! Tryckte först på avsnitt 6, sen 5 och sen till sist 4. Då blev det rätt, plus att jag tog en annan webläsare.
Senast redigerad av dayweed 2015-05-01 kl. 12:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in