Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-07-02, 22:04
Medlem
h4xors avatar
Ibland hoppar mus pekaren upp i vänstra hörnet när jag är inne i webbläsaren. Jag använder mozilla firefox. Vad kan det bero på?
Citera
2009-07-02, 22:06
Medlem
Det kan hända mig ibland också, men bara ifall jag är nertabbad från ett spel.

är inte säker, men kan det vara något program som ligger och stör i bakgrunden?
Citera
2009-07-02, 22:06
Medlem
cannaBes avatar
Ah som nån skrev, du har inte ett spel igång då? Vet att CS hade en tendens att snatta muspekaren stup i kvarten.
Citera
2009-07-02, 22:09
Medlem
h4xors avatar
cs är igång. problemet löst.
Citera
2009-07-02, 22:10
Medlem
detta händer även för mig fast inte bara i min webbläsare(IE btw) utan i diverse spel och annat också. Kan bero på min mus eftersom det inte gick bort efter att ha formaterat om datorn och satt in ett annat OS(dock inte pga att musen tyckte till ibland :P)
Citera
2009-07-02, 22:21
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenMedHatten
detta händer även för mig fast inte bara i min webbläsare(IE btw) utan i diverse spel och annat också. Kan bero på min mus eftersom det inte gick bort efter att ha formaterat om datorn och satt in ett annat OS(dock inte pga att musen tyckte till ibland :P)
Ja är problemet kvar efter en formatering så kan du utesluta att det är ett softwareproblem Iofs så KAN det ha med drivrutinen att göra, om du nu installerade samma drivrutin efter formateringen. Men den mest troliga orsaken är att musen är trasig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in