2009-12-05, 12:00
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehfraim
Ja eran vänsterkant var svår att komma förbi för våra spelare, bra jobbat! Dock var eran högersida lite enklare, vi kom förbi någon gång på den kanten, men väl där så saknades det sista för att få in bollen. Men men! Vi blickar framåt mot morgondagens match, vi, Flashback FC, möter Booker T and MGs.

Då borde ju våran match vara mer spännande att titta på, det underpresterande Real Mani åker iväg över bergen för att möta de stora och starka Caroleans
Citera
2009-12-05, 12:05
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Då borde ju våran match vara mer spännande att titta på, det underpresterande Real Mani åker iväg över bergen för att möta de stora och starka Caroleans
Ja den lär blir spännande! Om det är några som imponerat enligt mig så är det ni, the Caroleans! Känns om att ni har något på gång, likväl som KK. Kort sagt så är årets säsong tätare en någonsin, riktigt roligt!

- Ehfraim
Citera
2009-12-05, 13:08
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ja den lär blir spännande! Om det är några som imponerat enligt mig så är det ni, the Caroleans! Känns om att ni har något på gång, likväl som KK. Kort sagt så är årets säsong tätare en någonsin, riktigt roligt!

- Ehfraim

Kul att ni har blivit imponerade av the caroleans, synd bara att jag står på den andra sidan av planen i real manis läger.. Sjukt jobbigt att vi har underpresterat ibörjan av denna säsong då vi borde bli starkare eftersom våran målvakt blir mer och mer van med spelet samt att våra nya spelare har kommit in mera i vårat spel.

Men det är dubbelmöten så vi tar gazellerna och SS nästa gång
Citera
2009-12-05, 13:47
Medlem
Skönt att se att du är så chill Efhraim och inte "VI ÄR BÄST!!!11" som det är i FI-forumet. Känns faktiskt skönare att sitta här och "diskutera" angående FI.

Real Mani, är det någon speciell anledning till varför det inte gått så bra? Ny målvakt bara eller har ni inte varit så aktiva? Jag är imponerad av The Caroleans, känner högerbacken där faktiskt. Det är starkt att ha tappat ett av spelets bästa anfallare och ändå klara sig såpass bra.

E: Vår match är mer spännande! Nej men vi möter ett annat fullpoängslag, Fortuna.. DET, kommer bli väldigt kul.
Senast redigerad av Rosicky 2009-12-05 kl. 13:51.
Citera
2009-12-05, 14:12
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosicky
Skönt att se att du är så chill Efhraim och inte "VI ÄR BÄST!!!11" som det är i FI-forumet. Känns faktiskt skönare att sitta här och "diskutera" angående FI.

Real Mani, är det någon speciell anledning till varför det inte gått så bra? Ny målvakt bara eller har ni inte varit så aktiva? Jag är imponerad av The Caroleans, känner högerbacken där faktiskt. Det är starkt att ha tappat ett av spelets bästa anfallare och ändå klara sig såpass bra.

E: Vår match är mer spännande! Nej men vi möter ett annat fullpoängslag, Fortuna.. DET, kommer bli väldigt kul.

tja.. varför.. jag vet faktiskt inte, vi har haft fullt lag nästan varje match.. blev totalt utklassade av SS (dock så har det hänt väääldigt mystiska saker i varje möte vi har haft mot dom.. mottagningar som inte ska fungera, blockar + pass direkt efter som ingen annan verkar kunna göra), vi har haft otur samt en målvakt som inte har varit helt 100 på spelet innan men han kommer mer och mer igång.

sett till spelare till spelare så är vi ett topplag och vi siktar självklart på att vara det också.. måste bara få till spelet nu för tiden börjar rinna ut :S
Citera
2009-12-05, 15:11
Medlem
repts avatar
Citat:
Vi har alla bra dagar och dåliga dagar, och ni underskattar KK ganska rejält kan jag säga, dem har ett bra lag, det märks att managern vet vad han gör. Men svaret står även här nedan:- Ehfraim

Hehe, ne jag driver mest, vet att när jag spelade med Fortuna innan så redan i förra säsongen så spelade vi bara 1-0 mot Kickers och dom gav oss faktiskt mer av en match än vad vi hade trott så jag vet vad du menar. Inga lag ska underskattas, ja förutom HMS Victory då, men där är det ju aktiviteten som tryter.
Citera
2009-12-05, 15:13
Medlem
Bara jag som tycker det känns lite som Allsvenskan anno 2009? Förhoppningsvis blir vi Häcken (underdog)
Citera
2009-12-05, 17:01
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajbert
Duude. Ni vann med 2-1 mot Katzenfurt? Vad tror du att det är för liga egentligen? Alla lag kan slå alla i princip rätt dag med några få undantag.

Vi valde att spela runt bollen den matchen. Vi gick adrig på kontringar när t.ex era backar låg långt ner i eran planhalva och våran forward onside. Men nästa gång ska vi göra lite mer mål.

Citat:
Fotas långskott var bland det sjukaste långskott jag sätt "på marken", tydligen var det ett "hard" enligt våran målvakt, och så som den flög iväg!

- Ehfraim

Då ska du se vårt mål mot Svarta Stjärnan.. hehe
Citera
2009-12-05, 17:37
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Kul att ni har blivit imponerade av the caroleans, synd bara att jag står på den andra sidan av planen i real manis läger.. Sjukt jobbigt att vi har underpresterat ibörjan av denna säsong då vi borde bli starkare eftersom våran målvakt blir mer och mer van med spelet samt att våra nya spelare har kommit in mera i vårat spel.

Men det är dubbelmöten så vi tar gazellerna och SS nästa gång
Jaså du spelar i RM? Nu när jag tänker efter, visst har du samma avatar på FI? Känner igen den.. Men i vilket fall som helst så lider jag med er, jag hoppades, och hoppas, på att ni slår lag som Fortuna och Gazellerna och hamnar på en topp 4 i slutet av säsongen.

Citat:
Ursprungligen postat av Rosicky

Ja FI-forumet är sisådär, tyvärr har denna tråden varit lite död men nu lever den i högsta grad . Lycka till mot Fortuna! Hoppas ni slår dem, aldrig gillat dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Då ska du se vårt mål mot Svarta Stjärnan.. hehe
Ska ta och kolla in den senare, vilken minut ?

För övrigt tippar jag att tabellen slutar såhär:

1. SS
2. Fortuna
3. FB FC
4. Mani
5. Gaz
6. KK
7. Caroleans
8. Titanium
9. BK Loko
10. FC Stockholm
11. Booker T
12. HMS

Kanske inte helt och hållet tippat från hjärtat .

- Ehfraim
Citera
2009-12-05, 18:10
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
J
Ska ta och kolla in den senare, vilken minut ?

1. SS
2. Fortuna
3. FB FC
4. Mani
5. Gaz
6. KK
7. Caroleans
8. Titanium
9. BK Loko
10. FC Stockholm
11. Booker T
12. HMS

- Ehfraim

75 tror jag det var men spola fram tills du ser 1-3 sen spolar du tillbaka lite o lite. Han har för övrigt gjort sjukare mål t.ex från längre distans elller lång distans med hans huvud.

Den där tabellen hoppas jag verkligen inte på.
Citera
2009-12-05, 18:54
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Jaså du spelar i RM? Nu när jag tänker efter, visst har du samma avatar på FI? Känner igen den.. Men i vilket fall som helst så lider jag med er, jag hoppades, och hoppas, på att ni slår lag som Fortuna och Gazellerna och hamnar på en topp 4 i slutet av säsongen.

Mötley Crue kan vara en idol för många
Fortuna är ett lag som inte ska komma före oss i tabellen, så enkelt är det
Att inte få spela CL förra säsongen var en stor besvikelse för oss och det är ingenting vi tänkte upprepa den här säsongen, vi har alltid varit bra från början av säsongerna men nu verkar vi ha ändrat det till tvärtom, våran slutspurt kommer vara imponerande!

Citat:

1. SS
2. Fortuna
3. FB FC
4. Mani
5. Gaz
6. KK
7. Caroleans
8. Titanium
9. BK Loko
10. FC Stockholm
11. Booker T
12. HMS

- Ehfraim

Tabellen kommer sluta såhär:

1. SS (tyvärr)
2. R.Mani
3. Gaz
4. Fortuna
5. Caroleans
6. FB
7. KK
8. Titanium
9. FC Stockholm
10. Loko
11. Booker T
12. HMS
Citera
2009-12-06, 12:33
Medlem
Idag är det dags grabbar! Om vi lyckas vinna mot Fortuna flyger jag i taket av glädje. Kräver minst att alla ska försöka göra så bra de kan i laget. Poäng är plus!

Vad har ni för förväntningar på matcherna idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in