2009-07-30, 11:45
Medlem
Nu finns det en massa lediga tränar-jobb i Footballidentity för den som tror sig kunna bli en bra manager. Om ni är sugna bör ni vara medvetna om att det här inte handlar om nåt vanligt manager-spel... handlar om att vara aktiv och att vara en bra ledare "på riktigt" då det ju handlar om att ta hand om ett lag med riktiga användare bakom spelarna. Vi har t.ex en mycket bra tränare i Svarta Stjärnan (är obesegrade efter 19 matcher den här säsongen!!) som faktiskt är tränare för ett herr-lag i verkligheten också.

Har tidigare varit en del användare som tagit sig an tränar-rollen i lag och sedan skitit i det... dessa har dock blivit sparkade efter ett tag. Gäller att hålla laget nöjt.

Vore kul om någon kunde komma in och etablera ett lag som faktiskt kan ge oss i Svarta Stjärnan en match

http://footballidentity.com

/Magnus Skedman - Keeper i Svarta Stjärnan (liga-segrare Säsong 1)
Citera
2009-07-30, 13:14
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Nu finns det en massa lediga tränar-jobb i Footballidentity för den som tror sig kunna bli en bra manager. Om ni är sugna bör ni vara medvetna om att det här inte handlar om nåt vanligt manager-spel... handlar om att vara aktiv och att vara en bra ledare "på riktigt" då det ju handlar om att ta hand om ett lag med riktiga användare bakom spelarna. Vi har t.ex en mycket bra tränare i Svarta Stjärnan (är obesegrade efter 19 matcher den här säsongen!!) som faktiskt är tränare för ett herr-lag i verkligheten också.

Har tidigare varit en del användare som tagit sig an tränar-rollen i lag och sedan skitit i det... dessa har dock blivit sparkade efter ett tag. Gäller att hålla laget nöjt.

Vore kul om någon kunde komma in och etablera ett lag som faktiskt kan ge oss i Svarta Stjärnan en match

http://footballidentity.com

/Magnus Skedman - Keeper i Svarta Stjärnan (liga-segrare Säsong 1)

Men då fuskar ju ni lite eftersom ni har varit medlemmar på sidan längst..

Dock så är det alltid roligt att slåss mot ett lag som ska vara lite av en "storebror" ;P
Citera
2009-07-30, 14:37
Bannlyst
Skapat en footballer nu...

Al Capone, spelar ACM.

Nått lag som needar?

EDIT: Tänkt vara lite som en Steven Gerrard, och vem behöver inte en steven gerrard?
Citera
2009-07-30, 14:59
Medlem
Verkar intressant, skall testa som spelare.
Citera
2009-07-30, 15:09
Medlem
Saffoks avatar
Heter Stefan Krut, ytterback i Booker T and the MGs med 221 i rating. Vi ligger för närvarande trea i högsta ligan men är dock 18 poäng efter Svarta Stjärnan så det blir nog svårt att rå på dem. Andraplatsen är dock i sikte!

Edit: såg att det redan är klart att de vunnit ligan så man får ta och gratulera!

Edit2: Kom på hur kul det skulle vara när spelet har växt till sig lite ifall det kunde vara som i verkligheten, dvs de bästa lagen i varje lands högstaliga fick spela en slags motsvarighet till Champions League. Även nationella cuper där lag i lägre serier får chansen att möta bättre lag skulle vara trevligt.
Senast redigerad av Saffok 2009-07-30 kl. 15:23.
Citera
2009-07-30, 15:34
Bannlyst
vill ha kontrakt! ^^
Citera
2009-07-30, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weakeSt Link
vill ha kontrakt! ^^
Bästa sättet att få kontrakt snabbt är nog att annonsera din existens på följande forum:
http://forum.footballidentity.com/default.aspx?g=topics&f=61

De som brukar annonsera där är oftast upplockade samma dag. Just nu är det ju dock, som jag nämnde tidigare, en del lag som står utan manager så dessa kommer ju inte kunna signa dig. Men det finns ju en del andra lag som är på jakt och förhoppningsvis kommer det också in en del aktiva managers snart som tar sina "jobb" på allvar

Edit: Sorry, såg att du redan hittat till annons-forumet... eller så är det någon annan som också vill vara som Steven Gerrard
Senast redigerad av losfreddos 2009-07-30 kl. 16:16.
Citera
2009-07-30, 16:23
Medlem
Vegards avatar
Skapade en manager vid namn Julio Iglesias, ska bara sätta mig in lite i spelet nu också.
Citera
2009-07-30, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vegard
Skapade en manager vid namn Julio Iglesias, ska bara sätta mig in lite i spelet nu också.
LOL!! Kul!
Antar att FAQn (under Help) kan vara till stor nytta då... och mer specifikt avsnittet Life as a Manager (eller något liknande).
Citera
2009-07-30, 17:24
Medlem
Trottoars avatar
verkar kul
Citera
2009-07-30, 19:42
Medlem
För er som tänker registrera er och skapa fotbollsspelare kan jag varmt rekommendera att ni skapar försvars-spelare (sido- eller mitt-backar (allra helst sido-backar)) om ni vill ha ett lag snabbt och om ni kan tänka er att spela en sådan position. Stor brist på dessa för tillfället medans forwards och mittfältare finns något i överflöd. Själv är jag alltså målvakt och tycker även denna position är grymt rolig så back-positionerna är säkert minst lika skojiga.
Citera
2009-07-31, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vegard
Såg att du fick jobbet för FC Stars 15! Lycka till med promotion och hoppas vi möts snart i ettan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in