2009-07-05, 21:32
Medlem
Får han betalt per mål oxå Raja? Hahaah skönt att han knäppte sorkarna på näsan! Inget knäcker oss inte ens pajasscenens idiotiska påhitt
Citera
2009-07-05, 22:14
Medlem
Evil Kneivels avatar
men iaf står det på FB så kan man väl inte göra det, skulle va kul om det inte var något o han/dem fixat gult kort av misstag
Citera
2009-07-05, 22:37
Medlem
Worezs avatar
Finns ju absolut inga konkreta bevis på att detta stämmer. Allt verkar taget helt ur luften och det enda vi kan göra är att hylla Sverigescenen för deras kreativa fantasi.
Citera
2009-07-05, 23:31
Medlem
Pikebums avatar
Ja vad skönt, nu gjorde han ju mål så då finns det inga som helst misstankar kvar,, eller?

Citat:
Ursprungligen postat av JollyJumper
Får han betalt per mål oxå Raja? Hahaah skönt att han knäppte sorkarna på näsan! Inget knäcker oss inte ens pajasscenens idiotiska påhitt
Citera
2009-07-06, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pikebum
Ja vad skönt, nu gjorde han ju mål så då finns det inga som helst misstankar kvar,, eller?
Har det någonsinn funnits "misstankar"? Då kan jag starta en tråd här på flashback om att Bojan fått pengar för att vara usel(vilket man kan tro) och sen e det misstankar mot honom oxå då eller?
Citera
2009-07-06, 13:06
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Har det någonsinn funnits "misstankar"? Då kan jag starta en tråd här på flashback om att Bojan fått pengar för att vara usel(vilket man kan tro) och sen e det misstankar mot honom oxå då eller?

Jo förvisso, SS.com's källor är inte direkt avslöjade och vi kan väl anta att det är någon form av hörsägen. Imponerande ihopkokat om dem blåljugit!
Citera
2009-07-06, 13:09
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
1. 3 ggr pengarna ungefär, en spelare som Tauer tar väl ett kort var fjärde match. Ska kolla min bettinghistorik men fick väl kanske 3.5 på samma spel på Zengin.

2. Om man är 100% på ett vad är risken inte alls så stor egentligen, snarare så om man spelar svart att risken kanske ökar med bettstorleken.

ok. då vet jag, tack!
Citera
2009-07-06, 13:22
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:

Nej det har aldrig funnits några misstankar. Djurgårdens ledning gjorde en internutredning på skoj. Dom har ju ändå inget annat för sig

Tur att Raja gjorde mål så att han numera står över alla misstankar. Eller nej just det. Det fanns ju inga.

Starta du en tråd om Bojan. Men varför slå in öppna dörrar? Han får ju lön av AIK och han ÄR usel just nu. Så på så vis har du ju alldeles rätt.
Citera
2009-07-14, 12:04
Medlem
Qauss avatar
Sverigescenen ligger nere nu har det något med detta att göra månne?
Citera
2009-07-14, 14:05
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qaus
Sverigescenen ligger nere nu har det något med detta att göra månne?

Fungerar utmärkt.

http://www.sverigescenen.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in