Hej!
Jag hade glömt bort att jag krypterade Vista partitionen med TrueCrypt för ett tag sedan.
Nu Installerade jag Windows 7 för att sedan kunna köra dual(Trippel) boot med XP, Vista och W7.
Förut kom en starthanterare upp där man skrev in lösenord för att sedan komma till starthanteraren där man väljer OS.
Nu kommer man direkt till starthanteraren där man väljer OS och om man väljer Vista så står det att den inte kan hitta filerna vilket inte är så konstigt då den är krypterad.
Finns det något sätt att komma åt Vista partitionen nu? Jag kommer givetvis ihåg lösenordet!
Det känns som det måste finnas något sätt att få skriva in lösenord i början som jag har gjort förut.
I windows 7 ser man C: (krypterad) som en oformaterad volym men det är kanske meningen?
Har alldeles för mycket viktigt på C: utan backup
Tack på förhand!
Ubi