• 1
  • 2
2009-07-02, 00:35
Medlem
romeyos avatar
Haha, jag har inte snaggat mig än. Det lutar till att bli imorn, då jag är förbannat trött på mitt långa hår, och otroligt tjocka hår.

Jag tänkte;" Vafan spelar det för roll, passar man inte i det så växer det ut igen, då har man chansen att se vad man passar i osv" Jag tycker att jag passar i så som jag har (har för långt, 3-4 cm kortare).

Imorn znaggar jag mig nog : )
Citera
2009-07-02, 02:57
Medlem
Trillskes avatar
Ja alltså, man blir bra taggad. Klipper mig kortare och kortare för varje gång märker jag. Trappar ner, så att säga.

Men 0.1mm och sådär? Det spar jag till en dag gud bestämmer sig för att dömma mig för att vara man.
Citera
2009-07-02, 08:54
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Övrigt - sista utvägen --> Hår och kroppsvård

// Mod
Citera
2009-07-02, 13:31
Medlem
Artygs avatar
Snaggat är mycket snyggt och otroligt bekvämt nu när det är plusgrader ute.
Man slipper att klydda med vax i håret vilket inte är kul när det är sommar.
Citera
2009-07-02, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Snaggat är mycket snyggt och otroligt bekvämt nu när det är plusgrader ute.
Man slipper att klydda med vax i håret vilket inte är kul när det är sommar.

Wax är aldrig bra
Men det är kul att ha lite hår som man kan pilla med, bara det inte blir för mycket.
Citera
2009-07-03, 21:08
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Wax är aldrig bra
Men det är kul att ha lite hår som man kan pilla med, bara det inte blir för mycket.

Nej, inget slår snaggat hår på sommaren.
Att känna vinden smeka ens hårbotten i sommarvärmen är nästan lika skönt som sex.
Citera
2009-07-03, 21:35
Medlem
Continental Ops avatar
det handlar väl om formen på huvudet, dels att bakhuvudet inte sticker ut för mkt dels att huvudet inte är för runt ovanpå utan mer platt och fyrkantigt

känn lite med händerna på huvudformen bara, men annars det är ju bara prova en gång. Själv har jag aldrig kunnat vänja mig av med snaggat.
Citera
2009-07-03, 21:39
Medlem
Chansade och snaggade mig för några veckor sen. Mycket nöjd. Framförallt för att det är så jävla skönt.
Citera
2009-07-04, 01:21
Medlem
Rommelsteins avatar
Hade ganska långt innan, klippte mig har nu kort och lutar på en snaggning lite senare! Skall bli kul
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in