2012-03-26, 14:51
Medlem
kaxen82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Märks dessutom väl att du inte är särskilt bevandrad i den gamla goda tiden, fast det kanske blir så man man indoktrineras av Big Brother och allt vad skräpprogrammen heter.

Men skärp dig, bara för att man inte känner till någon alkoholiserad dragspelare i östra Serbien vars enda claim to fame är ett lokal-TV-inslag 1986 betyder inte det att man ser BB eller liknande.
Citera
2012-03-26, 14:53
Medlem
Loxuss avatar
Måste vara scrollocks liv som är fattigt som måste häva ur sig en sån harang
Citera
2012-03-26, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaxen82
Men skärp dig, bara för att man inte känner till någon alkoholiserad dragspelare i östra Serbien vars enda claim to fame är ett lokal-TV-inslag 1986 betyder inte det att man ser BB eller liknande.
Men nu är killen sjukligt fascinerad av mig, vilket man kan ifrågasätta. Dessutom verkar det finnas ett motstånd från honom om alla rapporter av avlidna kändisar som inte just han känner till istället för att ta chansen att få veta mer om kändisar som är mindre kända i Sverige och som nu lämnat jordelivet. Dessutom är det en orättvis jämförelse att jämställa en statsminister med en lokal tv-kändis. Är man intresserad av modern världshistoria så förekommer Talib i vissa avsnitt som avhandlar mellanöstern så helt okänd är han faktiskt inte.
Citera
2012-03-26, 20:52
Medlem
Antevantes avatar
Scrollis! Du glömde den megakända Mona Kapoor producent i Bollywood. Världen är genast fattigare.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mona_Shourie_Kapoor

Citat:
Nyfiken på mitt liv? Hur skulle det vara om du skaffade dig ett eget istället för att vara så betuttad i mig?
Jag har ett ypperligt liv själv och är knappast betuttad i dig. Bara intresserad exakt hur jävla tråkigt liv du lever.

Citat:
Märks dessutom väl att du inte är särskilt bevandrad i den gamla goda tiden, fast det kanske blir så man man indoktrineras av Big Brother och allt vad skräpprogrammen heter.
Där fick jag ytterligare en pusselbit. Använder man uttryck som den gamla goda tiden så...
Inte sett ett avsnitt av BB m.fl såpor...

Citat:
Oavsett så är denna tråd ett gyllene tillfälle för dig att hålla dig ajour med berömda personligheter från förr
Berömda?

Citat:
då det är tack vare den här tråden som det förmodligen är både första och (definitivt) sista gången du hör om dem.
Ja tillsammans med alla andra i tråden

Citat:
Nick Noble var en hyfsat känd smörsångare med ett antal hits på sin tid.
Den här är obetalbar...Googla Nick Noble och skratta. Hyfsat känd *lol*

Citat:
Men nu är killen sjukligt fascinerad av mig

Nu ska vi inte överdriva. Jag fick mycket kött på benen i dina 2 sista inlägg. Nu vet jag mer och vill inte veta mer
Senast redigerad av Antevante 2012-03-26 kl. 21:15.
Citera
2012-03-26, 22:39
Medlem
Mikojans avatar
Dom här vardagsgrälen som vi nästan dagligen får uppleva är mycket underhållande. Det blir aldrig dödsäsong i den här typen av skvallertrådar…
Citera
2012-03-26, 23:08
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Dom här vardagsgrälen som vi nästan dagligen får uppleva är mycket underhållande. Det blir aldrig dödsäsong i den här typen av skvallertrådar…

Jag kan förstå varför admin verkar ha lämnat dessa trådar...
Citera
2012-03-26, 23:49
Medlem
Eric Lowen
http://themusicsover.com/2012/03/23/eric-lowen/
Citera
2012-03-27, 07:25
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan

Eller hur Tror både scrollock och Antevante är lite smygkära i varandra, fast ingen av dem vill erkänna det
Citera
2012-03-27, 08:42
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Eller hur Tror både scrollock och Antevante är lite smygkära i varandra, fast ingen av dem vill erkänna det

Hade jag varit homosexuell och gillat män i pensionsåldern så kanske..

Nu är jag hetero och 40+ som tilltalas av jämnåriga..
Citera
2012-03-27, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nja, skulle nog säga att hans kärlek är obesvarad och det har istället urartat i en besatthet från hans sida till den milda grad att han inte kan sluta tänka på mig och måste citera mina ord i sin egen signatur.

Hursomhelst så har Vince Lovegrove dött. Han var ledsångare i "The Valentines", vilket var föregångaren till det som sedermera kom att bli AC/DC.

http://www.dailytelegraph.com.au/news/former-divinyls-manager-vince-lovegrove-dies-in-car-accident-near-byron-bay/story-e6freuy9-1226309418359
Citera
2012-03-27, 08:52
Medlem
Gringubbens avatar
Citat:
Nja, skulle nog säga att hans kärlek är obesvarad och det har istället urartat i en besatthet från hans sida till den milda grad att han inte kan sluta tänka på mig och måste citera mina ord i sin egen signatur.

Hursomhelst så har Vince Lovegrove dött. Han var ledsångare i "The Valentines", vilket var föregångaren till det som sedermera kom att bli AC/DC.

http://www.dailytelegraph.com.au/news/former-divinyls-manager-vince-lovegrove-dies-in-car-accident-near-byron-bay/story-e6freuy9-1226309418359
Nja, nu ska vi nog ta det lugnt. The Valentines var ett 60-talsband som innehöll sångaren Bon Scott.
Resten av AC/DC lirade inte där.

Edit: Den äldre brodern till Angus och Malcolm, som heter George var lite inblandad.
Han skrev låtar och producerade, sedan hade han sitt eget band Flash and the pan.
Senast redigerad av Gringubben 2012-03-27 kl. 08:58.
Citera
2012-03-27, 09:01
Medlem
anuspontens avatar
Den eminente skotske singer/songwritern Jackie Leven dig av cancer den 14/11 2011. Ett tag sedan nu men det kom till min kännedom när jag nyligen besökte hans hemsida. Tragiskt att en sådan stor artist ska gå och dö utan att det blir uppmärksammat någonstans i media. Och till alla ER: musiken finns kvar. Aldrig försent att börja lyssna. Gillar ni t.ex Van Morrison så är detta garanterat något för er...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in