Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men du kan ändå inte hävda med 100%-ig säkerhet att läkarna är oskyldiga, eller hur ? Det måste ju finnas ett visst utrymme för tvivel bland er "läkarvänner" ?
Du måste ju själv ha tvivlat ibland ? Och så länge ni Lindeberg-vänner inte kan presentera en gärningsman/gärningsmän med tillhörande starka bevis som säger att dom begick mordet och styckningen av Catrine, ja så länge kommer vi som är övertygade om läkarnas inblandning fortsätta att tro på detta

Du har ett hårt arbete framför dig Eremona

Ingen kan hävda att ngn är 100% oskyldig när den väl hamnar innanför skranket, så frågan är ointressant. Även om det dyker upp ngn annan som tar på sig brottet eller blir fälld, kan ju detta också vara falskt, riggat, det
kan vara så. Men hur som helst, jag blev som andra blålurad på 80-talet däremot, jag trodde på läkarnas skuld innan jag bildat mig, men jag läste in mig på fallet och lärde mig att utredningen, mediarapporteringen (aka mediemordet) och rättsprocessen var skräp.
Och du tuffar på med din totalt sjuka logik såklart. Så länge inte ngn annan fälls för brottet/brotten (och det var inte bevisat att det var mord, för h-e, hur svårt är det att fatta, vilka basala funktioner saknar du, människa) så anser du att de justitiemördade läkarna är skyldiga
Det är ju bla justitiemordet som gjort det möjligt för den skyldige eller de skyldiga att komma undan! Justitiemordet gör det ju snudd på helt omöjligt att hitta ngn annan än TH och TA, den sjuka rättsprocessen har ju lurat vittnen och stora delar av allmänheten, fallet frös ju bokstavligen pga alla lögner och allt flum, och pga domskälet.
Din högst personliga logik stinker värre än ett ryskt reningsverk, som vanligt.