Citat:
Ursprungligen postat av Noicer
Nej inte alls. Men om SG gissar jag mot bakgrund av att han styckmördat samt mördat förr och på liknande sätt som CdC styckades. Det betyder inte att SG är skyldig. Vi saknar koppling mellan SG och CdC.
SG är intressant som mördare och karaktär, men han har ju en plats i debatten av ett annat skäl också. Hanterandet av honom är symptomatiskt för utredningen. Oavsett vad han gjort och inte gjort så började man blåjaga fel personer efter att ha underlåtit att kolla SG:s bostad, jobb och bil. Utan att granska denne extremt alarmerande knäppgök så dök man på ett helt kallt spår, hängde upp prestigen på det, och sköt allt i sank som vi vet. Och som sagt var, chaufförskompisen kollades inte heller.
Förtydligande, en grej jag kom att tänka på: en gåtorsk är en torrtosk, en som bara hänger på streetan, snackar, glor. Så har jag fattat det iaf.
SG:s sexuella liv verkar bara konstigt. En partner vittnade om porrfilmstittande, men att SG helt enkelt var impotent, och impotens borde kunna reta upp en sådan här labil man förstås. Samma partner ska brett på inför polisen, talat mkt om hur fint hon och SG hade det

Förhoppningsvis får jag snart tillgång till förhör med nya personer, kanske ngn som kände SG, och självklart är jag enormt nyfiken på Sabas förhör. Jag hoppas kunna läsa förhör med SG:s partner, som tydligen flydde när hon fattade att hon bodde med en trippelmördare.