Citat:
Ursprungligen postat av Hagenbach
Jag återger något som HO och Borgnäs (eller endast HO?) återgivit i sina böcker, om vad som sagts i rättegångarna.
Rajs har onekligen trott på/dragit slutsatsen att det är en "expert" som styckat kroppen.
Du kan alltså inte gör en egen, fristående, personliga, intellektuell, rationell bedömning utifrån de fakta jag gett dig, grejer som Rajs och hans kollega personligen intygat? Och du accepterar helt att Rajs och hans kollega intygar en sak (det är lag på sånt här också) men att Rajs säger
ng helt annat i rättssalen?
Att denna spricka uppstår, att Rajs skriver en grej, att kollegan kompletterar (slutsats: j-igt osnyggt delat högerknä) och att Rjs säger ngt helt annat i rättssalen, det är för mig mkt, mkt väntat, och passar perfekt ihop med Rajs andra dragningar, lögner, skarvningar och smutsiga utspel. Karln var ju helt egenmäktig, han verkade kunna säga vad som helt när som helst bara det passade hans agenda. Rajs som kallade Voigt nazist och kallade TH och en annan kollega nekrofiler, Rajs som skrev ett helt vansinnigt utlåtande för att nita TH. Rajs som det var livsfarligt att komma på kant med. Ser du inte vilken sorts människa han var? Totalt tygellös.