Citat:
Ursprungligen postat av Eremona
Och jag har sagt: gör mönstret tydligt. Strypsexet (som vi inte vet om det har att göra med CdC:s död) passar in i vilket mönster?
Jag tycker jag varit tillräckligt tydlig. Det borde väl ha framgått av flera av mina inlägg?
Min misstanke är att TH föredrar våldsamt sex (ja, jag vet, det finns folk som gör det utan att vara farliga på något sätt), ja, alltså mer våldsamt än smisk på stjärten-stuket, och han har ju själv sagt att han har intresserat sig för medicinska fall med en sexuell anknytning. Exempelvis strypsnarorna som han haft hemma (från autentiska fall) sväljer jag inte rakt av att han bara haft hemma för att studera dessa. Min misstanke är att han haft dessa hemma av en egen sexualperverterad anledning. Och notera att jag skriver "min
misstanke". Jag har fått den uppfattningen att han gärna omger sig med (extremt) våldsamt sex och saker som har med döden att göra (ja, som går utanpå ett yrkesmässigt intresse). Kan ana en hel del nekrofiliska tendenser t.o.m.
Han skall ha sagt till ex-fruns mor (enligt Borgnäs' bok) att det enda som intresserar honom är döden, livet och allt annat är helt ointressant. "Det är inte hur någon dött, utan det är själva döden som är det viktiga och intressanta" (ungefär så). Och när han berättade om för henne om ett särskilt blodigt fall, så var det som att han blev helt upphetsad (Brandebergsmorden, år 1979?)) och t.o.m sa att "Han ville väl det själv!", om en pojke som blivit våldtagen (detta sista var ett annat fall). Han verkade bara vilja snacka om sådana här saker med henne. Det var liksom bara då han levde upp. Man undrar ju hur den här karln är funtad...