Citat:
Ursprungligen postat av Hagenbach
Ja, men du talar bara om självklarheter här...det är klart att inte en högutbildad person förväntas vara en iskall psykopat och likstyckare. Men, den personen kan likväl vara just detta. Som sagt.
Med det sista medger du ju att det finns perversa läkare, så varför kan inte detta gälla TH och TA?
Vad begriper du inte? Självklart
kan en läkare vara psykopat, styckmördare (det finns några såna fall), men jag skrev att Härms yrke
talade emot honom som gärningsman. Kall statistik, samlade fakta säger det. Jag har aldrig nånsin skrivit att en läkare inte
kan vara psykopat och styckmördare. Men snälla nån, ja, det finns perversa tandläkare och akrobater och dietister också ... jag menar att om en tjej har "2 perversa läkare" som kunder så säger det eg väldigt lite ... det säger absolut inte att TH och TA är de 2 läkarna.
Jisses. Härm gillade S/M, det vet vi. S/M-foton hittades vid husrannsakan (omnämnt i PL:s bok), men Allgén, herregud, var kommer han in? Och de kan vara hur skruvade de vill, de är inte styckmördare för det. Detta handlar om en likstyckning, inte om vem som gillar smisk och inte