Citat:
Nej. Jag påtalar att personer som enligt all polisiär logik borde ha utretts inte blev tillfredsställande undersökta.
Du fortsätter att tjata om Vinof och Gonerka istället för att fokusera på det sista säkra vittnet på Östermalm, varför?
Det finns inga vittnesmål eller bevis som placerar CdC i Vinofs sällskap den sista tiden och absolut inte vid tidpunkten för hennes försvinnande.
Samma förhållande gäller Gonerka, det finns inte en atom som binder ihop honom med BO. Inte heller bar nedmonteringen av BO:s kropp hans signatur. Om du tittar lite närmare på de kaotiska brott Gonerka gjorde sig skyldig till så klarades dessa upp ganska omgående pga hans klantighet och oförmåga att undgå upptäckt.
Däremot vet man att CdC övernattade hos det sista säkra vittnet på Östermalm i anslutning till hennes märkliga försvinnande, varför är du inte intresserad av att diskutera denna mans i princip nästan helt outredda kontakt med BO? Ett par ynka förhör var allt, sen lät man honom gå.
Du anklagar utredarna för att ha varit slarviga men du är själv lika slarvig när du försöker analysera vad som gick fel.
Det finns inga vittnesmål eller bevis som placerar CdC i Vinofs sällskap den sista tiden och absolut inte vid tidpunkten för hennes försvinnande.
Samma förhållande gäller Gonerka, det finns inte en atom som binder ihop honom med BO. Inte heller bar nedmonteringen av BO:s kropp hans signatur. Om du tittar lite närmare på de kaotiska brott Gonerka gjorde sig skyldig till så klarades dessa upp ganska omgående pga hans klantighet och oförmåga att undgå upptäckt.
Däremot vet man att CdC övernattade hos det sista säkra vittnet på Östermalm i anslutning till hennes märkliga försvinnande, varför är du inte intresserad av att diskutera denna mans i princip nästan helt outredda kontakt med BO? Ett par ynka förhör var allt, sen lät man honom gå.
Du anklagar utredarna för att ha varit slarviga men du är själv lika slarvig när du försöker analysera vad som gick fel.
Angående slarvighet (eller snarare fullt medvetet undvikande) har du inte svarat på några av de inlägg där jag har ställt frågor till dig om huruvida du fortfarande håller fast vid ditt förtal av läkarna i allmänhet och Härm i synnerhet. Varför vill du inte besvara denna enkla fråga?
Du har bland annat påstått att läkarna är inblandade i da Costas död:
(FB) Fallet Catrine da Costa 1984 (Dokumentlänkar finns i trådstart mm)
Här är du övertygad om att Härm är skyldig: (FB) Fallet Catrine da Costa 1984 (Dokumentlänkar finns i trådstart mm)
Du har även skrivit att Härm är farlig och störd samt efterfrågat vad han lever för liv idag; en fråga som med tanke på ditt till synes patologiska hat är ytterst anmärkningsvärd att ställa om en person som lever under skyddad identitet:
I detta inlägg påstår du dig ha träffat Härm, som enligt dig gjorde ett märkligt intryck (vilket det med förlov sagt är fler som gör):
I tråden har det ifrågasatts varför Härm inte framträder offentligt utan fortfarande lever i skymundan. Utöver att han med säkerhet har fått hot från en upprörd allmänhet kan visar citaten ovan med all önskvärd tydlighet hur fanatiskt detta hat fortfarande är.
Om man tar i beaktande att en människa dels ägnar åratal åt att grovt förtala läkarna på ett närmast maniskt sätt, dels efterfrågar hur Härm lever idag anser jag inte att det är särskilt besynnerligt att han inte vill exponera sig.
Så, Lawnmoverman2011. Jag är fullt medveten om att du kommer att klippa bort majoriteten av mitt inlägg, men jag ställer ändå följande enkla frågor:
1. Anser du fortfarande att Härm och Allgén är skyldiga?
2. Står du fast vid ditt förtal av dem bägge, där länkarna ovan enbart utgör ett axplock av en betydligt större mängd inlägg med likartat innehåll?
3. Varför ville du veta hur Härms livssituation såg ut?
4. Varför ville du upplysa om att du träffat Härm i verkligheten?