Citat:
Ursprungligen postat av
Vonsexron
avsaknad av bevis att hon faktiskt mördats (vilket tom alla domstolar tyckt). Hon var narkoman, vilket ökar risk att dö av flera olika skäl, rex olyckor, självmord, överdos, våldsbrott.
Den mest sannolika teorin går fortfarande ut på att hon dog via sin gatuprostitution och kvinnor ur denna grupp löper ökad risk för att råka ut för ond bråd död, teorierna om att hon skulle tagit en överdos eller begått självmord eller avlidit i en olycka finns det inga bevis för och om så vore fallet så vore det vansinne att begå ett brott (griftefrid) för att dölja ett icke-brott. Alla dessa konstiga förklaringsmodeller och rena spekulationer som dykt upp genom årens lopp tjänar bara en person och det är mördaren och ja, hon blev med stor sannolikhet mördad men visst går det inte att utesluta andra dödsorsaker som tex en överilad handling av gärningsmannen där denna då råkat döda offret. Det här kan innefatta allt från ett vådaskott eller ett bråk med en torsk som urartade och då kan CdC ha fallit eller ramlat så olyckligt så att hon avled, eller så greppade gärningsmannen runt hennes hals lite för länge i ett handgemäng, strypning är trots all en vanlig metod då kvinnor dödas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vonsexron
Men om nu en erfaren styckare som försöker lägga villospår (som du hävdat) genom att stycka med föit dåligt, kan inte antydan till tolkade som sexuella inslag vara inlagda att görvilla. dvs inte en riktigt lustmord utan gjort så för att dölja att polisen utreder det som griftefridsbrott och olycka. och skickar polisen på sexualsadistjakt... CdC påkörd av påtänd avlegiterad läkare, som lägger villospår med sexualsadistiskt styckning.
Jag har inte påstått att styckaren har försökt lägga ut villospår, det där är bara en hypotes bland flera och det var inte jag som först lanserade den utan olika läkare och andra redan på 80-talet.
Däremot så har jag en teori som går ut på att mördaren försökte dölja dödsorsaken och det av en väldigt enkel anledning, han ville inte åka dit för mord, dråp eller vållande till annans död.
Den här teorin känns både logisk och enkel utan några överdrifter och sanningen om vad om hände CdC behöver inte vara så fasligt invecklad egentligen, det enda som återstår är att ringa in den person som var tillsammans med CdC när hon avled.