2014-10-07, 01:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona
Ja, det är fruktansvärt. Under hösten och vintern 1984 sökte polisen alltså en alkoholiserad vanebrottsling som var skriven på E-vägen 25, flydde från polisen, utreddes för olaga hot (våren 1984), umgicks med förslummade och farliga personer i en förslummad miljö, snackade med polisen i juni 1984 (pga bilstölden), köpte sex på och nära E-vägen (enligt 2 vittnen), hade knarkrykte och bordellrykte (enligt den långvariga vännen RS), och detta är inte allt, och den som vill fördjupa sig hittar all nödvändig info i tråden. Det är mkt lätt att tro att polisen medvetet styrde bort från Vinof. Det är helt galet, att välja bort ett superhett spaningsobjekt till förmån för en helt ointressant figur (H**m).

(det fetade)
Det där är bara din enögda snedvridna tolkning av polisens utredning, för alla oss andra som inte ser på fallet genom ett par oslipade flaskbottnar som ni mediemordsvänner faktiskt gör så är det helt uppenbart att polisen var inne på alldeles rätt spår från första början när H**m kom i polisens blickfång.
Du har postat väldigt mycket material nu om Vincent men du har samtidigt sagt att du inte tror/vill bevisa att han var inblandad i CdC:s död, då kan man ställa sig frågan varför du fortsätter att mala i inlägg efter inlägg där du insinuerar att Vincent ändå var inblandad på nåt sätt

Citat:
Jag har aldrig någonsin sagt att jag vill bevisa att Vinof dödade da Costa och/eller styckade kroppen.

Dina medlöpare i tråden har ju helt uppenbart "nappat" på ditt enträgna Vincentpostande och stackarna tror ju nu på fullt allvar att han var inblandad i CdC:s död/styckning trots att det saknas vittnen/vittnesmål och teknisk bevisning, det finns inte ens några halvdana indicier som indikerar hans inblandning, det finns bara noll och åter noll och inget annat.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2014-10-07 kl. 02:02.
Citera
2014-10-07, 06:30
Medlem
habets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det har aldrig funnits något registrerat bankomatuttag den 11/6, du var ute och cyklade och du hade fel, TH plockade däremot ut 500kr lördagen den 9/6 vid St Eriksplan, strax efter kl 16 skedde detta uttag.
Du får helt enkelt lita på folk här i tråden, det enda vi är ute efter är sanningen, eller hur ?
Låt oss istället få höra nu när damen med hund såg de båda läkarna, vilken tid exakt skedde detta herr duktig ?
Vi kan åtminstone försöka skapa ett möjligt händelseförlopp för den 11/6 med en tidtabell i kronologisk ordning där läkarna och rättsläkarstationen är det primära och centrala, är vi överens ?

Men för helvete 'Lawn' det är ju det vi har begärt av dig ganska länge nu - så varsågod sätt igång. Du kan ju passa på att också få med gärningen d.v.s. mord, styckning, fotografering, dumpning, bögsex, grillning, kannibalism och pedofilin. Glöm heller inte att få med träffarna med paret Rajs, hunddamer och obduktionsassistenter.
Citera
2014-10-07, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noicer
Eremona skrev: "Vinof håller sig undan, men "Robert" behåller sin koppling till företaget på Eugeniavägen, och han uppger att han jobbar där, samtidigt som lokalerna bommas igen, och blott 5 dagar efter "Roberts" förhör är hans arbetsplats utrymd, släckt, avvecklad."

Jag är inte polis men hade jag varit polis så hade jag nog allt kontaktat åklagare om husrannsakan. Så ej här. Pappallalla, bibbarsmuts och "Tomte O" var betydligt hetare spår.

Att polisen inte gjorde husrannsakan på hösten 1984 är underligt, med tanke på Vinofs bakgrund, de personuppgifter och vittnesmål som polisen hade. De personer som sa att Vinof hotat dom (på våren 1984) var enligt polisen rejält uppskakade, och RS fruktade enligt egen utsago för sitt liv, och han sa att den misstänkte var "fullt kapabel" att verkställa sina hot, och RS visste nog många intressanta saker om Vinof, som han kände i många år, och jag är tämligen säker på att vi saknar info, att det finns fler polisuppgifter, fakta om Vinof, sådant som vi inte har tillgång till.
Citera
2014-10-07, 09:12
Medlem
Citat:
[...] och stackarna tror ju nu på fullt allvar att han var inblandad i CdC:s död/styckning [...]

[...] det finns inte ens några halvdana indicier som indikerar hans inblandning [...]

Öh, jag vet inte vilken debattråd du läser, men i denna tråd argumenteras det inte entydigt för att Vinof personligen var inblandad i da Costas död, men att han och hans umgänge var högintressant för en polisutredare, det kan vi alla vara överens om, och eftersom Härm häktades utan att en enda av personerna på E-vägen förhördes måste häktningen betraktas som fullständigt oseriös.

Och som jag sagt förut så är min uppgift enkel: jag vill visa var utredningen kantrade, snedvreds, och jag vill beskriva den fula, oprofessionella bakgrunden till Teet Härms häktning, och det stod mycket värre till än vad allmänheten har vetat om.

Det är inte bara så att TH häktades på totalt osakliga grunder. Han häktades medan Vinof flydde.

Det fanns ett äkta spaningsobjekt, det fanns lokaler att undersöka, på själva Eugeniavägen, det fanns ett socialt belastat klientel att förhöra, på själva Eugenivägen, det fanns fordon att undersöka, på E-vägen, det fanns polisuppgifter som klart motiverade att Vinof förhördes, det fanns 2 vittnesmål som band Vinof till sexköp på E-vägen och i närheten av E-vägen, det fanns ett vittne som talade om Vinofs underliga beteende i samband med sexköp (han mådde tydligen "dåligt", men polisen granskade inte detta påstående), det fanns graverande och tänkvärda påståenden (gällande misshandel, bordellverksamhet, dödshot, narkotika) från en person som kände Vinof väl, och maken till spaningsobjekt får man leta efter, och det spelar ingen roll om Vinof visste eller inte visste, om han var skyldig eller oskyldig.

Hanteringen av Vinof visar helt klart hur sjuk utredningen var, och den kan inte betraktas som fungerande på något sätt.

Det fanns bara ett tungt spaningsobjekt, och det var Vinof, och polisen ersatte honom plötsligt med TH, som saknade kriminell bakgrund, personkoppling, allt som borde motivera en häktning.

Min personliga gissning är att Vinof hade tumme med polisen, och eventuellt fick han tips från insidan, och att han dök upp i feb. 1985, strax efter TH:s häktning, det var säkert ingen slump.

Hans envetna smitande 1984 är ganska anmärkningsvärt, och smitandet upprepas inte - före sommaren 1984 var Vinof inte rädd för att tala med polisen, och inte efter 1984, då han förekommer i digra polisutredningar.

Efter hästmorden (1990) hade han all anledning att smita, men engagerade sig istället, blev rättshaverist, talade för sin sak offentligt, blev intervjuad osv.

Men när da Costa dog, då uppstod en lucka, då försvann han från polisradarn. Länge.
Citera
2014-10-07, 10:19
Medlem
Citat:
Det har aldrig funnits något registrerat bankomatuttag den 11/6, du var ute och cyklade och du hade fel, TH plockade däremot ut 500kr lördagen den 9/6 vid St Eriksplan, strax efter kl 16 skedde detta uttag.
Du får helt enkelt lita på folk här i tråden, det enda vi är ute efter är sanningen, eller hur ?
Låt oss istället få höra nu när damen med hund såg de båda läkarna, vilken tid exakt skedde detta herr duktig ?
Vi kan åtminstone försöka skapa ett möjligt händelseförlopp för den 11/6 med en tidtabell i kronologisk ordning där läkarna och rättsläkarstationen är det primära och centrala, är vi överens ?
Och Fortfarande detta Ursvenska SyndabocksTjafsande!
Hur kommer det sig egentligen att du aldrig fördjupar dig i och kommenterar det URDÅLIGA sätt som PU:n sköttes på under 1984???
Dvs det faktum att snuten långt ifrån följde den standard "mordutrednings-checklista" som man visste att man skulle följa. Och att man ex.vis underlät att syna Vinof O. och hans anhang under lupp?
Citera
2014-10-07, 13:51
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Öh, jag vet inte vilken debattråd du läser, men i denna tråd argumenteras det inte entydigt för att Vinof personligen var inblandad i da Costas död, men att han och hans umgänge var högintressant för en polisutredare, det kan vi alla vara överens om, och eftersom Härm häktades utan att en enda av personerna på E-vägen förhördes måste häktningen betraktas som fullständigt oseriös.

Och som jag sagt förut så är min uppgift enkel: jag vill visa var utredningen kantrade, snedvreds, och jag vill beskriva den fula, oprofessionella bakgrunden till Teet Härms häktning, och det stod mycket värre till än vad allmänheten har vetat om.

Det är inte bara så att TH häktades på totalt osakliga grunder. Han häktades medan Vinof flydde.

Det fanns ett äkta spaningsobjekt, det fanns lokaler att undersöka, på själva Eugeniavägen, det fanns ett socialt belastat klientel att förhöra, på själva Eugenivägen, det fanns fordon att undersöka, på E-vägen, det fanns polisuppgifter som klart motiverade att Vinof förhördes, det fanns 2 vittnesmål som band Vinof till sexköp på E-vägen och i närheten av E-vägen, det fanns ett vittne som talade om Vinofs underliga beteende i samband med sexköp (han mådde tydligen "dåligt", men polisen granskade inte detta påstående), det fanns graverande och tänkvärda påståenden (gällande misshandel, bordellverksamhet, dödshot, narkotika) från en person som kände Vinof väl, och maken till spaningsobjekt får man leta efter, och det spelar ingen roll om Vinof visste eller inte visste, om han var skyldig eller oskyldig.

Hanteringen av Vinof visar helt klart hur sjuk utredningen var, och den kan inte betraktas som fungerande på något sätt.

Det fanns bara ett tungt spaningsobjekt, och det var Vinof, och polisen ersatte honom plötsligt med TH, som saknade kriminell bakgrund, personkoppling, allt som borde motivera en häktning.

Min personliga gissning är att Vinof hade tumme med polisen, och eventuellt fick han tips från insidan, och att han dök upp i feb. 1985, strax efter TH:s häktning, det var säkert ingen slump.

Hans envetna smitande 1984 är ganska anmärkningsvärt, och smitandet upprepas inte - före sommaren 1984 var Vinof inte rädd för att tala med polisen, och inte efter 1984, då han förekommer i digra polisutredningar.

Efter hästmorden (1990) hade han all anledning att smita, men engagerade sig istället, blev rättshaverist, talade för sin sak offentligt, blev intervjuad osv.

Men när da Costa dog, då uppstod en lucka, då försvann han från polisradarn. Länge.

(det fetade)
Slarvigt !
TH satt väl anhållen i 5 dagar i början av december -84, han var inte häktad då, anhållande är ett tillfälligt frihetsberövande i avvaktan på häktning eller frisläppande, däremot blev TH häktad hösten -87 och fick sitta häktad ett halvår, du får stå i skamvrån nu och skämmas lite grann, nytillkomna läsare kan lätt förvillas av dina återkommande sakfel och det vill vi inte eller hur ?
Förresten så har vi redan tagit upp anhållandet av TH tidigare vid ett antal tillfällen och du har tydligen glömt den reella bakgrunden till detta, det var många prostituerade kvinnor från Malmskillnadsgatan (CdC:s arbetsplats) som kände igen honom vid en förevisning av bilder på olika misstänkta män och det var inte minst gatuprostituerade Tryggers utpekande av TH vid bla en konfrontation i Polishuset hösten -84, sen fanns det också misstankar huruvida hustruns död verkligen var ett självmord.

För att citera mediemordet:

"T**t sitter anhållen under fem dagar i början av december 1984. Polisens förhoppning är att han
ska bryta samman när han pressas i förhör och erkänna."

Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2014-10-07 kl. 13:54.
Citera
2014-10-07, 14:45
Medlem
Citat:
[...] det var många prostituerade kvinnor från Malmskillnadsgatan (CdC:s arbetsplats) som kände igen honom vid en förevisning av bilder på olika misstänkta män [...]

Ja, de kände igen Gonerka också, men honom tycker du inte att man skulle häkta, trots att alla lampor lyste rött. Han saknade personkoppling, men en personkoppling behövs ju inte enligt dig.

TH saknade också personkoppling ... och en hel armé av nattfjärilar kunde inte koppla ihop TH med CdC 1984 Men du hetsar ändå mot honom (efter 30 år, du är tragisk som fan) så saliven sprutar.

Du måste verkligen hata karln. Du är helt besatt. Besatt

Och låt mig påminna dig: prostituerade kvinnor på MS-gatan kände igen kriminaldåren, psykopaten och alkisen Vinof, tidigare misstänkt för mordhot, vän till Catrine, skriven på E-vägen, och enligt vännen RS hade han sett Vinof "nerknarkad", och på vårvintern fruktade RS för sitt och dotterns liv.

Vinofs bild ingick i det berömda fotomontaget, och den bistra sanningen är: om du anser att TH:s (omotiverade) anhållande var motiverat så skulle Vinof också ha anhållits, självklart, och det bedrevs faktiskt aktiv spaning, och man kartlade Vinof så gott man kunde, och fick ihop en massa graverande uppgifter, men på TH spanade man inte ordentligt.

Ditt vidskepliga indicietänkande bör självklart ge maximalt utslag så fort du ser Vinofs bulletlista, men logik har sannerligen aldrig varit din starka sida. Du är skrämmande, obehagligt ignorant Vilken sekterist som helst skulle vara stolt över dig. Kontakta en sekt vetja. Moonies skulle älska dig.

Nåväl, min enkla slutsats är: din logik säger att Gonerka och Vinof borde ha anhållits 1984.

Eftersom du anser att det skitflummiga anhållandet av TH var motiverat så måste du ju anse att det var helt motiverat att häkta SG och Vinof också, för de var sannerligen hetare måltavlor än Härm, och skit i personkopplingen, skit i motiv, skit i allt ... du kräver ju ingen substans alls, så varför inte hetsa mot Gonerka och Vinof ?

Gonerka och Vinof hade klart avvikande, grova personligheter, kunde "skära i kroppar" (SG var slaktare, och att Vinof kunde grundstycka behöver du inte tvivla på), var kända på Malmskillnadsgatan, saknade alibin för aktuell tidsperiod, var dokumenterat kriminella, och båda männen var kopplade till dumpningszonen/närområdet (SG sökte lokal i Solna och Vinof hade ett flertal adresser i och kring dumpningszonen i många år)

TH är såklart en löjlig kandidat från början, och närvaron av SG och Vinof ställer honom fullständigt i skuggan ... som om det behövdes alltså.

Men det är ändå lite fascinerande att det finns en person kvar som vill spela den gamla farsen från 80-talet år 2014. Till och med Expressen har gjort avbön, så det är tur att vi har dig, lilla foliehatt.

Den allra sista jävla lilla mohikanen

Jesus fucking christ alltså
Senast redigerad av Eremona 2014-10-07 kl. 14:56.
Citera
2014-10-07, 15:02
Medlem
habets avatar
Citat:
Ja, de kände igen Gonerka också, men honom tycker du inte att man skulle häkta, trots att alla lampor lyste rött. Han saknade personkoppling, men en personkoppling behövs ju inte enligt dig.

TH saknade också personkoppling ... och en hel armé av nattfjärilar kunde inte koppla ihop TH med CdC 1984 Men du hetsar ändå mot honom (efter 30 år, du är tragisk som fan) så saliven sprutar.

Och låt mig påminna dig: prostituerade kvinnor på MS-gatan kände igen kriminaldåren, psykopaten och alkisen Vinof, tidigare misstänkt för mordhot, vän till Catrine, skriven på E-vägen, och enligt vännen RS hade han sett Vinof "nerknarkad", och på vårvintern fruktade RS för sitt och dotterns liv.

Vinofs bild ingick i det berömda fotomontaget, och den bistra sanningen är: om du anser att TH:s (omotiverade) anhållande var motiverat så skulle Vinof också ha anhållits, självklart, och det bedrevs faktiskt aktiv spaning, och man kartlade Vinof så gott man kunde, och fick ihop en massa graverande uppgifter, men på TH spanade man inte ordentligt.

Ditt vidskepliga indicietänkande bör självklart ge maximalt utslag så fort du ser Vinofs bulletlista, men logik har sannerligen aldrig varit din starka sida. Du är skrämmande, obehagligt ignorant Vilken sekterist som helst skulle vara stolt över dig. Kontakta en sekt vetja. Moonies skulle älska dig.

Nåväl, min enkla slutsats är: din logik säger att Gonerka och Vinof borde ha anhållits 1984.

Eftersom du anser att det skitflummiga anhållandet av TH var motiverat så måste du ju anse att det var helt motiverat att häkta SG och Vinof också, för de var sannerligen hetare måltavlor än Härm, och skit i personkopplingen, skit i motiv, skit i allt ... du kräver ju ingen substans alls, så varför inte hetsa mot Gonerka och Vinof ?

(Min fetning)
Och icke att förglömma Vinof fanns i Catrines telefonbok, det är väl en personkoppling om något. Men idioten väljer att se ett påhittat "vittne" flera år senare som en personkoppling starkare än något annat.
Citera
2014-10-07, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av habet
(Min fetning)
Och icke att förglömma Vinof fanns i Catrines telefonbok, det är väl en personkoppling om något. Men idioten väljer att se ett påhittat "vittne" flera år senare som en personkoppling starkare än något annat.

Japp. Catrine och Vinof kände varandra väl. Enligt Vinof gick de på krogen ihop och kände varandra sedan början av 1983, i ca 1,5 år, om uppgiften om "ett par år" stämmer. Det är inte lätt att veta ...

Och Vinof förhördes, i feb 1985, och bekräftade personkopplingen.

Låt oss återvända till det förhörsutdrag vi har:

Utdrag ur förhör med Vinof 6/2 1985

Protokoll vid förhör med Karl Vinof Olausson 40xxxxxxxx
Bor Box 38, 330 17 Rydaholm. Tel: 0472/20502
alt. Artistvägen 12, c/o Sjöström, Enskede, ej telefon
Olausson innehar för närvarande ingen anställning.
Förhöret hållet onsdagen den 6 febr.
1985 på kiminalavdelningens våldsrotel
med början kl 16.00 inför krinsp Lars
Jonsson utan tillgång till förhörsvittne

F= Förhörsledare
O=Olausson

F: [...] du har innan vi satt på bandspelaren underrättats om anledning till det här förhöret. Att det avser dina förehavanden, din vistelse på Malmskillnadsgatan och kontakt med en prostituerad som heter Catrin da Costa [...] kan du berätta när du lärde känna den här flickan Catrin?

O: Jag tror det var ett par år sedan som vi började pratas vid. Men jag har aldrig varit ihop med henne sexuellt. Men vi skojade och kramade om varandra. Ett stående skämt var att när hon hade slutat med narkotika så skulle vi vara tillsammans sexuellt. Och den här aktuella händelsen som ...... på Röda rummet [ant. en känd kroglokal i Sthlm, min anm] hände nån gång under vintern i fjol och föregicks av att vi blev avhysta från ...

F: Ja, under vilka omständigheter träffade du Catrin. Du träffade henne för några år sedan säger du?

O: För ett par år sedan. Jag började heja och prata med henne där uppe på Malmskillnadsgatan.

F: Ja. Jag visar här ett fotografi på henne, känner du igen henne på det?

O: Ja.

[slut på utdrag]

Lägg märke till hur slarvigt förhöret är, nästan demonstrativt nonchalant. Vinof blir avbruten, och hans story hackas sönder. "Händelsen" som det pratas om beskrivs inte i förhöret. Vinof får inte tala till punkt, och man kan undra om förhörsledaren är intresserad alls ... här har vi alltså en snubbe som jagats i ett halvår, och förhöret sköts som ... ja, som skit

Och att polisen fortfarande fryser förhöret i dess helhet kan man undra över.

Vinof säger också "vintern i fjol", och en precisering hade verkligen varit välkommen.

Om jag minns rätt kom Catrine tillbaka från Portugal ca ett halvår före sin död.

Stämmer det, eller var det tidigare? Jag minns inte just nu, och har inte info framför mig.

Om Catrine kom till Sverige i skiftet mellan 1983 och 1984 så umgicks hon och Vinof kanske under 1984, och uttrycket "vintern i fjol" kan syfta på januari eller februari, och bekantskapen med Vinof verkar inte vara alltför långt från hennes död.
Senast redigerad av Eremona 2014-10-07 kl. 15:25.
Citera
2014-10-07, 16:05
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Gonerka och Vinof hade klart avvikande, grova personligheter, kunde "skära i kroppar" (SG var slaktare, och att Vinof kunde grundstycka behöver du inte tvivla på), var kända på Malmskillnadsgatan, saknade alibin för aktuell tidsperiod, var dokumenterat kriminella, och båda männen var kopplade till dumpningszonen/närområdet (SG sökte lokal i Solna och Vinof hade ett flertal adresser i och kring dumpningszonen i många år)

TH är såklart en löjlig kandidat från början, och närvaron av SG och Vinof ställer honom fullständigt i skuggan ... som om det behövdes alltså.

Men det är ändå lite fascinerande att det finns en person kvar som vill spela den gamla farsen från 80-talet år 2014. Till och med Expressen har gjort avbön, så det är tur att vi har dig, lilla foliehatt.

Den allra sista jävla lilla mohikanen

Jesus fucking christ alltså

Lugn i stormen nu och sitt ner i båten innan du tappar balansen helt och hållet, varför så aggressiv och otrevlig ?
Och nej, det är ingen som hatar någon men vi har faktiskt en debatt här och är yttrandefrihet på FB ett stort problem för dig så föreslår jag att du lämnar detta forum för gott.

Gonerkas bild ingick väl inte i det "berömda fotomontaget" till skillnad från Vinof och TH då men med en viktig skillnad, ingen prostituerad kvinna pekade ut Vinof som våldsam, Trygger däremot berättade om trapphusincidenten och visst kan man tro vad man vill om denna påstådda händelse hösten -83 men hon gjorde faktiskt ett utpekande av en misstänkt herre och det var inte Vinof som blev utpekad utan en helt annan person.
Gonerka må ha "sökt lokal" i Solna vad det nu har för särskild betydelse, en annan misstänkt herre hade sin dåvarande arbetsplats belägen mitt emellan de BÅDA fyndplatserna apropå den där dumpningszonen/närområdet du så gärna snackar om, Vinof i sin tur hade väl sin "verksamhet" belägen i närheten av FP2 just för att det var ett område med låg hyra i förhållande till ett riktigt bra läge ?
Vi har alltså tre misstänkta personer: alla tre besökte MS-gatan (det är väl ändå ganska klarlagt nu?) och de tre misstänkta hade dessutom en koppling till fyndplatserna/dumpningszonen och alla tre var duktiga på att "skära" men du vill trots detta utesluta en av de misstänkta trots att en kvinnlig polis (två poliser egentligen) vittnat under ed om att hon sett denna misstänkta person i sällskap med offret ?
Det där går inte riktigt ihop

Din besatt av Vinof är rent ut sagt häpnadsväckande men å andra sidan så är han väl det logiska valet när det gäller en någorlunda trovärdig "syndabock"
Gonerka gör också en märklig (icke bejublad) återkomst i dina inlägg men som du själv påpekat tidigare så finns det ingen personkoppling mellan honom och CdC och det är väl ändå rätt så besvärande eftersom du fortfarande klassar honom som misstänkt ?

Mvh
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2014-10-07 kl. 16:36.
Citera
2014-10-07, 16:34
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habet
(Min fetning)

(Min fetning)
CdC hade två telefonböcker varav den ena låg i hennes handväska som också den är spårlöst borta, det är väl i högsta grad idiotiskt om man väljer att bortse från telefonbok nummer två som aldrig återfunnits ?
Vinof fanns sannolikt med i Catrines ena telefonbok men det är väl inget bevis för hans inblandning i hennes död, Catrine hade säkerligen telefonnummer till diverse socialskreterare och en massa andra människor i den kvarvarande telefonboken men dom har väl aldrig varit misstänkta för inblandning bara för att deras nummer stod med ?
Citera
2014-10-07, 16:45
Medlem
Citat:
[...] det är väl i högsta grad idiotiskt om man väljer att bortse från telefonbok nummer två som aldrig återfunnits?

Åh, gud, please, jag får ont i magen, sluta. Nu håller du i fantomfetisch nummer 2: telefonboken som ingen hållit i sin hand, ett objekt vars existens inte bevisats. Den första fantomfetishen (den mest populära fetishen i det pyttelilla foliehattslägret) är "fotorullarna", vars existens inte heller bevisats. Jag skulle vilja säga emot dig: du, vi tar och skiter i innehållet i telefonböcker som aldrig hittats och vars existens aldrig bevisats, och koncentrerar oss på det som finns, okej ? Och apropå bilden av Gonerka så visades en bild av honom för prostituerade kvinnor, och måhända ingick den inte i montaget, men det förändrar inget i sak. Gonerka saknade - liksom offerlammet TH - personkoppling, men i det ena fallet skrattar du rått, och i det andra fallet skiter du i personkopplingen. Att en enda person påstår sig ha hittat en personkoppling som allmänheten skriker efter, långt efter Catrines död, det är inte intressant, det är helt väntat, och din kära polis snackade persilja och inget annat Hon är ytterligare ett kontaminerat vittne bland andra.
Senast redigerad av Eremona 2014-10-07 kl. 16:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in