Drar man en rak linje mellan fyndplats 1 och fyndplats 2 så ligger ju linjen helt klart bredvid KS-området. Vilken kartjävel tittar du på egentligen
? Jag är urusel på geografi, men även jag har greppat den grundläggande områdesanalysen.
Meningslöst tjafs är enda målet, uppenbarligen. Barnsligt som fan är det 
Varje gång en av rättshaveristerna torgför en sk analys eller ledtråd så blottläggs Obducentmytens skrattretande brister obarmhärtigt. Man får tacka för detta, trots allt. 

Drar man en rak linje mellan fyndplats 1 och fyndplats 2 så ligger ju linjen helt klart bredvid KS-området. Vilken kartjävel tittar du på egentligen
? Jag är urusel på geografi, men även jag har greppat den grundläggande områdesanalysen.
Alla kan ju googla och se direkt att alla zoner du nämner ligger avgjort bredvid den raka linjen (dragen mellan fyndplats 1 och fyndplats 2). Precis mitt mellan de båda fyndplatserna låg däremot Eugenivägen 25, detta ska nämnas, om vi nu ska vara riktigt petiga och konsekventa, och det ska vi. Här är förresten en kartmarkering: https://maps.google.se/maps?q=karolinska+institutet&ie=UTF-8&ei=VZfLUpmPEqXLywP4yIDYCA&ved=0CAgQ_AUoAg Du ser ju själv hur det ligger till. Fyndplats 1 hittar vid nära Talludden, ung mitt emellan 2 vägbeteckningar (E4 och 162), och fyndplats 2 hittar vi strax bredvid sista bokstaven i gatunamnet Norra stationsgatan. I ditt universum hittar vi en av fyndplatserna vid Astrid Lindgrens barnsjukhus eller vid Västra skogens T-bana, om vi vrider på linjen men behåller det rätta avståndet
Jag vet inte hur du tänker, och det vet du nog inte själv ens.
Varje gång en av rättshaveristerna torgför en sk analys eller ledtråd så blottläggs Obducentmytens skrattretande brister obarmhärtigt. Man får tacka för detta, trots allt. Du måste vara medlem för att kunna kommentera