Det finns ju ett enormt behov av detta, och det skulle generera i många roliga timmar av läsning. Varför är det inte ok att ha negativa trådar om vad användare gör på Flashback?
jag gillar itne dig och du är ganska jobbig. glad nu?
Ja, men det är inte nog. Jag anser att man ska få vädra sitt missnöje på ett sätt som inte bryter mot några regler och kan ge en användare en tankeställare.
Ja, men det är inte nog. Jag anser att man ska få vädra sitt missnöje på ett sätt som inte bryter mot några regler och kan ge en användare en tankeställare.
kanske inte bara skriva negativa saker utan helt enkelt egenheter hos användarna. t.ex. tycker jag girlsinmydreams eller fan vad han heter är helt sjukt roligt provocerande.
kanske inte bara skriva negativa saker utan helt enkelt egenheter hos användarna. t.ex. tycker jag girlsinmydreams eller fan vad han heter är helt sjukt roligt provocerande.
Det fanns en ris och ros-tråd i Laidback för ett något år sedan eller två, men den spårade självfallet gång efter annan ut i chattande och låstes till slut.
Trådar vars enda syfte är att höja eller sänka andra användares ego passar möjligtvis i Laidback, men ingen annanstans, så min rekommendation blir att starta just en sådan tråd där och se vad moderatorerna har att säga.