Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-06-30, 22:17
Medlem
Hej, jag märkte idag att jag inte kommer in på MSN eller Hotmail på min stationära dator, men på min bärbara dator så kommer jag in. Jag förstår inte vad som är felet, vill någon vänlig själv hjälpa mig ? När jag försöker ansluta så står det att tjänsten inte är tillgänglig och felkoden är : 80048820
Citera
2009-06-30, 22:18
Medlem
Detta kan att ha och göra med datumet och tiden på din dator, fixa till det till rätt datum.
Citera
2009-06-30, 22:21
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elooks
Detta kan att ha och göra med datumet och tiden på din dator, fixa till det till rätt datum.
TS: Prova ställ in det annars kan det vara något annat. Testa annars att installera om MSN om du inte redan gjort det. Annars prova googla på felmeddelandet.
Citera
2009-06-30, 22:31
Medlem
Jag hittar inte msn uninstall filen. Jag ska prova att ta ett nytt datum på datorn
Citera
2009-06-30, 22:32
Medlem
hmm. Konstigt nog hade jag datumet Juli, ingen aning varför. Ställde om det till Juni och nu funkar det. Tack
Citera
2009-06-30, 22:32
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vikingviking
Jag hittar inte msn uninstall filen. Jag ska prova att ta ett nytt datum på datorn
Kontrollpanelen -> Lägg till ta bort program!
Citera
2009-06-30, 22:33
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vikingviking
hmm. Konstigt nog hade jag datumet Juli, ingen aning varför. Ställde om det till Juni och nu funkar det. Tack
Okej vad bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in