2009-09-09, 20:17
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyokosha
Hur en sådan här person ens kan komma till den position han gjort är bortom vad jag förstår.

Kvoterad?
Citera
2009-09-09, 20:57
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Kvoterad?

Han måste vara ett resultat av misslyckad genforskning.
Räck upp en hand alla som inte tror att han fixar fram pengarna...
Citera
2009-09-09, 23:01
Bannlyst
En kille som nog får börja med något annat. Tror det ärhan som blir glad över att köpet ej blir av i slutändan. När grundarna inte är med i bilden längre kommer även intresset att falna för sidans tjänster och andra kanske kommer fram.
Citera
2009-09-10, 00:23
Medlem
Vrängar'ns avatar
http://di.se/Nyheter/?page=/Avdelningar/Artikel.aspx%3FArticleID%3D2009/09/09/351802%26sectionid%3Ddinapengar.expressen

Om man nu får tro artikeln...

60 miljoner planerade via en riktad emission (vad hände med HPs garanterande av köpeskillingen?) genomförd i ett tveksamt bolag med en tveksam ledning för att genomföra ett tveksamt förvärv, och nu kan aktien inte längre handlas med via en publik handelsplats (dock lite hårt att använda benämningen "illikvida aktier").

Game, set, match?
Citera
2009-09-10, 03:47
Medlem
FRA-mannens avatar
Det verkar inte som TPB köptet blir av överhuvudatget, Herr Pandeya gjorde kanske en liten PR-kupp?
Citera
2010-04-20, 23:48
Medlem
Idiadors avatar
Har ni hört något om den här tomten? Vad har hänt? Varför har han inte köpt TPB?
Citera
2010-07-01, 21:48
Medlem
Mehrs avatar
Jag bumpar lite mjukt här att se exakt vad som blev av idioten. Det känns som att rykten och skvaller verkligen borde ha florerat här på forumet om den här mannen. Vad är det av honom idag?

Citat:
Ursprungligen postat av Idiador
Har ni hört något om den här tomten? Vad har hänt? Varför har han inte köpt TPB?

Antagligen blev det inte något köp just därför att det hela var en bluff.
Citera
2010-07-01, 23:14
Medlem
Strike-s avatar
Han gjorde en Christian Von Koenigsegg med andra ord. Jävla skojare...
Citera
2010-07-02, 16:34
Medlem
Mehrs avatar
Jag tycker att är oerhört intressant att trots att det som skulle bli ett väldigt stort projekt så nu ett år senare så vet folk fortfarande knappt någonting om Hans. Jag undrar exakt hur TPB-killarna känner sig nu såhär efter 1 år.

Men som sagt, denna mannen var i medias centrum och trots detta så visste folk inte ett skit om honom och nu även efter 1 år så står FB-skvallerhörna helt tom kring denna man. Vad blev av honom exakt?
Citera
2011-12-13, 00:56
Medlem
Blir väl väldigt nära korspostning, men är det Hans Pandeya som åtalas just nu?
Citera
2014-03-31, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temp.User
Blir väl väldigt nära korspostning, men är det Hans Pandeya som åtalas just nu?

Nu har han fått sitt straff!

http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/dom-om-piratsvindel-slas-fast_3418626.svd
Citera
2014-09-16, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nu har han fått sitt straff!

http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/dom-om-piratsvindel-slas-fast_3418626.svd
Och det straffet blev det inte mycket med! Han totalvägrar samhällstjänst och går hellre in på kåken:

Citat:
Enligt ansökan till Stockholms tingsrätt har Frivården inte lyckats få kontakt med Hans Pandeya trots flera försök de senaste månaderna. Pandeya har inte kommit till utlysta möten i juli och augusti och inte heller varit anträffbar via telefon, e-post eller brev.
Myndigheten bedömer att man därmed ”uttömt sina möjligheter” och därför måste gå vidare med att få alternativpåföljden utdömd.

Hans Pandeya förklarar för Realtid.se att beslutet att inte samarbeta med Frivården är övertänkt.
”Begäran får prövas i tingsrätten liksom mitt skadeståndsanspråk. Någon samhällstjänst är inte aktuellt. Hellre 10 års fängelse än att jag tjänar detta samhälle en enda dag”, skriver han i en kommentar.

http://www.realtid.se/ArticlePages/201409/08/20140908143347_Realtid503/20140908143347_Realtid503.dbp.asp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in