2009-06-30, 18:36
Medlem
Hej!
Jag har ett program som jag har igång i princip hela tiden. Men det är "dockat" längst uppe på skärmen. Och jag vill kunna "minimera" det alltså ändra storleken på programmet så det inte syns. Men det fungerar inte att lägga ner programmet utan det måste ligga uppe hela tiden.

Så någon som har ett tips på ett program som kan göra det?
Citera
2009-06-30, 18:37
Medlem
Fooulzs avatar
Finns säkert en knapp så att fönstret blir minimerat, testa F12, eller vad heter programmet?
Citera
2009-07-01, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Finns säkert en knapp så att fönstret blir minimerat, testa F12, eller vad heter programmet?
Nej det finns ingen knapp för det, för det är inte meningen att man inte ska kunna lägga ner det.
Det är ett sånt program där du tjänar pengar igenom att låta den visa lite reklam längst uppe på din skärm.
Citera
2009-07-02, 16:45
Medlem
Ingen som vet något?
Citera
2009-07-02, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzyk
Ingen som vet något?
De finns programvaror som fixar sånt där och tillåter dig att minimera alla möjliga saker, tex till systray, och säkerligen finns det fulhack för den mjukvara du håller hemlig.
Använd google, tar nog inte många minuter att finna om du lägger ned lite möda.
Citera
2009-07-02, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pc4life
De finns programvaror som fixar sånt där och tillåter dig att minimera alla möjliga saker, tex till systray, och säkerligen finns det fulhack för den mjukvara du håller hemlig.
Använd google, tar nog inte många minuter att finna om du lägger ned lite möda.
Använd google...
Jag har redan försökt googla annars skulle jag inte skapa en tråd om det på fb och behöva vänta 36h för ett svar.
Det enda jag har hittat är Sizer, men det programmet var ingen höjdare eftersom den fuckar till datorn rätt bra om du inte tar det försiktigt så man blir tvungen att starta om den.
Citera
2009-07-03, 07:47
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Mer support än en diskussion.

Tråd -> Support

//Mod
Citera
2009-07-03, 14:17
Medlem
monstermagans avatar
Lite OT, men vad är det för program/tjänst du använder egentligen ? Hur mycket tjänar du ?
Citera
2009-07-03, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monstermagan
Lite OT, men vad är det för program/tjänst du använder egentligen ? Hur mycket tjänar du ?
TickerBar
Inte specielt mycket alls, 1 cent/h.
Men det är sånt rekryting skit, så om man lyckas fixa 10 st som använder det igenom sin länk så tjänar du 10 + 1 cent /h
fixar dom 10 vars 10 så blir det 10*10 +1 cent/h osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in