Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2010-07-27, 03:58
Medlem
Ozstrikers avatar
500+inlägg och minst varit medlem i 6 månader i cannabis delen

Tja! Hoppas att jag har lagt den rätt Det kändes som det rätta stället.

Anyways

Jag tycker att ni borde göra cannabis delen bara tillgänglig för dom med 500+ inlägg samt varit medlemmar i minst ett halv år.

Detta är för att antalet minderåriga kommer på cannabis delen och gör trådar om massa skit saker med en kanske svår läst svenska. Genom att göra det som jag förslog så kan människor som kan skriva det svenska språket prata om cannabis som en grupp vuxna, och inte med massa småbarn och deras oklara svenska.

Ett exempel på onödig jobbiga trådar som man förmodligen slipper ifall detta går igenom.

https://www.flashback.org/t1252755

Samt en post av samma användare

Citat:
Ursprungligen postat av roxs
Jag har Fu*king get ut stand up för my rights fick fu*king sitta inne!

SOM SAGT 2012 ALLA DÅ MENAR JAG ALLA SKA SAMMLAS PÅ EN PLATS EN GÅNG FÖR ALLA O TÄNDA EN FUCKING SPLIFF!!!!

2012 2012 2012 2012 2012 2012 2012 2012

PLATSEN KOMMER SÄKERLIGEN VARA MED MASSA POLISER MEN MEN... ALLA ÄR SUPER VÄLKOMMNA TROR NI DE KAN SÖKA IGENOM tex 80 000 personer om man arangerar GRATIS MUSIK, SÄLJA MAT och annat kul...

Kommer ihåg nåt år då de sammlades o rökte spice det va bara en liten spark nu måste vi fucking GÖRA NÅT ÅT SAKEN!!!!

Sov på saken

Tack
Citera
2010-07-28, 13:08
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Feedback -► Flashback

// Mod
Citera
2010-07-28, 13:39
Medlem
epost72s avatar
Är alla nyregistrerade minderåriga?
Jag kan tycka att antalet forum med restriktioner ska hållas till så få som möjligt, detta eftersom det förhindrar det stora flertalet vettiga debattörer att komma till tals.

En bättre väg att gå är väl att hjälpas åt att rapportera dessa trådar så att de kan städas bort?
Citera
2010-07-28, 18:10
Bannlyst
Rent spontant så känns fler moderatorer som en bättre lösning.
Som någon skrev så sorterar man ju bort många vettiga debattörer om man tillämpar de begränsningar som du föreslog.
Citera
2010-07-28, 19:50
Medlem
b0gfettos avatar
Ja, jag tycker att vi inför den regeln i alla forumsdelar. Detta bör gälla alla användare registrerade 2009 och 2010. Ni med färre än 500 inlägg får vänta tills ni har 500 inlägg för att skriva öht.

Snart är sommarlovet slut så då kommer det förmodligen att lugna sig lite.

Edit: Cannabisforumet blir inte bättre än så, alla har (vad dom tror) unika ideér om hur deras knarkrevolution ska ske. Då det är svårt att hitta "sök" i dimman så ser dom inte att samma ideér redan tagits upp i 1488 likadana trådar.

Fler moderatorer vore självklart det bästa, men vem vill städa en sandlåda full med kattskit?
Senast redigerad av b0gfetto 2010-07-28 kl. 19:55.
Citera
2010-07-28, 20:08
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Ja, jag tycker att vi inför den regeln i alla forumsdelar. Detta bör gälla alla användare registrerade 2009 och 2010. Ni med färre än 500 inlägg får vänta tills ni har 500 inlägg för att skriva öht.

Snart är sommarlovet slut så då kommer det förmodligen att lugna sig lite.

Edit: Cannabisforumet blir inte bättre än så, alla har (vad dom tror) unika ideér om hur deras knarkrevolution ska ske. Då det är svårt att hitta "sök" i dimman så ser dom inte att samma ideér redan tagits upp i 1488 likadana trådar.

Fler moderatorer vore självklart det bästa, men vem vill städa en sandlåda full med kattskit?
Jag är bra med kattlador
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in