Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Nej, det har inte framkommit vissa saker; nej, med hemligheter menas inte det du antyder; nej, jag har inte ljugit om oövervakat umgänge, det står om detta i den nya utredningen; men ja, du förstår inte ett uttryck för en känsla och en faktisk sanning, du vet inte hur man ska använda detta begrepp vilket förklarar varför du tycker att det är okey att hitta på saker och använda det som sanning.
Du säger nej, jag säger du har ingen aning.
Hemligheterna gällde två saker, en vet vi är att han lovar ett litet barn att han ska prata med domaren. inte ens där kan han koppla att inte nämna vuxen saker till ett litet barn. Den andra hemligheten är så vitt vi vet den andra saken.
Du har ljugit om det oövervakade umgänget iom du sa att daddy hade det nu. vilket han inte hade. Det är en osanning och en osanning är en lögn. Du hade noll koll.
Och dina uttryck är bara dravel. Du ger uttryck för känslor säger du och de visar vad du är. En kejsare utan kläder som överdriver.
Och angående hitta på saker så anser jag du tillhör en falang av människor som vandrar i dunkla vrår och måste försvara sitt egna beetende med att den andra sidan minsann gör lika mycket trots att det egentligen inte är ett problem.
Minfråga varför hugger du direkt det kommer en undersökning som visar att t.ex. kvinnor är högre representerade ang. pedofili?
Varför far du med osanningar?
Vad döljer du?
Dina uttryck som en gång vart femtionde år är löjliga. dina spydigheter som återigen ett icke svar visar du har ett förakt för andra.
Att du är förbittrat och ser kvinnor som roten till allt ont är något du behöver söka hjälp åt. Dock kommer du inte göra det och livet kommer inte bli roligare än så här för dig. Då det finns en konspiration av kvinnor som vill åt dig och ditt liv.