Citat:
Ursprungligen postat av severiano
Du snackar så mycket skit och god draghjälp har du av Lucky märker jag! Hur insatt är du i Daddyärendet? Hur kan du plötslkigt dyka upp i tråden och uttala dig tvärsäkert om någonting?
En mamma som är omnipotent? Och du försvarar bara "ditt fort"? Snacka omnipotens! Näe - jag börjar bli riktigt trött på den här farsen nu! Det handlar ju bara om pappors rätt hela tiden och om hur jävliga kvinnor är och den gråtlåten har man ju hört ett antal gånger. Jag skiter i Daddy-ärendet och jag kan inte fatta att en enda person har lyckats få denna uppmärksamhet när det händer f-n så mycket värre saker hela tiden.
Jag har uttalat mig angående Henrik, men ingen ska inbilla sig att jag precis hyllar den andra sidan i det här heller - hot och hämnd och män som ska tvinga sig till sin rätt både på det ena och det andra viset.
Det finns en liten unge i det här som far jävligt illa - är det någon som fattar det? Och att det viktigaste är att hon får hjälp, men hon nämns bara som en ägodel som helst ska splittas på mitten!
Jag spyr åt hela skiten!
En mamma som är omnipotent? Och du försvarar bara "ditt fort"? Snacka omnipotens! Näe - jag börjar bli riktigt trött på den här farsen nu! Det handlar ju bara om pappors rätt hela tiden och om hur jävliga kvinnor är och den gråtlåten har man ju hört ett antal gånger. Jag skiter i Daddy-ärendet och jag kan inte fatta att en enda person har lyckats få denna uppmärksamhet när det händer f-n så mycket värre saker hela tiden.
Jag har uttalat mig angående Henrik, men ingen ska inbilla sig att jag precis hyllar den andra sidan i det här heller - hot och hämnd och män som ska tvinga sig till sin rätt både på det ena och det andra viset.
Det finns en liten unge i det här som far jävligt illa - är det någon som fattar det? Och att det viktigaste är att hon får hjälp, men hon nämns bara som en ägodel som helst ska splittas på mitten!
Jag spyr åt hela skiten!
Du har fel, det handlar om barnens rättigheter.
Du har rätt i att det finns ett litet barn inblandat i det här, hon ska inte splittas på mitten men hon skall heller inte förbli halv genom att förvägras rätten till båda sina föräldrar. Notera jag lägger inte in kön överhuvudtaget utan jag anser vi ska snarast ändra lagarna så att barnens rättigheter stärks och de sätter fokus på barnen. Varför inte låta barnen få en advokat vid VT samtidigt som vi för in barnkonventionen i lagtexten.
Det skulle vara mumma för barn, pappor och mammor. Tänk dig att slippa allt detta bråk och koncentrera sig på att ge barnen all kärlek...