Citat:
Ursprungligen postat av darkmore
Ja anser du det så är det ju ditt sätt se verkligheten.
Och jag har redan sett din verklighet får några dagar sedan och den var inte vacker.
Det du ser är vad daddy vill du ska se. Så är det.
Vad var fel i sak?
Håller du inte med om att det är uselt som mamman behandlat dottern och Daddy?
Personligen fattar jag inte varför svenska män fortsätter att kämpa på mot ett system som är korrupt, jag är visserligen född i Sverige men det finns spärrar i våra kvinnor och män att göra så här mot barn.
Ett exempel var en kompis till mig som skilde sig nyligen, de hade två barn och alla visste vad det skulle innebära för barnet om de gick till domstol så alla försökte snacka med mamman (som var vansinnig och hade dybris) Hon ville gå till domstol.
Saken är den att då kvinnan vill gå till domstol så har kvinnan begått ett kardinalfel, ett brott att likställa med mord i min kultur. Poängen är att förklara för kvinnor att vi tycker så, det är svårt att missa pedagogiken i detta. Om svenska män anammade detta så skulle de inte behöva sitta och lipa utan kvinnan skulle respektera barnets och pappans åsikter.
Det finns tusen sätt att förföra en kvinna men om inget av det fungerar så är det respekt som gäller.
Så de flesta som skriver i denna tråd har inte förstått vilken metod som fungerar, om det inte går med teknik så går det alltid med ....