Citat:
Ursprungligen postat av TheSkeptiker
Du får tycka att jag är en fjant hur mycket du vill! Men nu är det ju inte vilken fjant jag är som jag ville få ett svar på från dig utan det jag skrev.
Vad tycker du om det jag skrev? Du måste ju ändå hålla med om att det är skillnad på om man inte håller med pappan och kan ta den diskussionen än om man medvetet förstör livet för flickan?
Jag vet att frågan inte var ställd till mig, men jag tar mig vissa friheter ändå.
Jag tycker att båda "sidor" har varit lika enögda i detta. Tjejen kan knappast må bra av
det J har gjort och skrivit på nätet. Samtidigt är det åt helvete det vissa på "jockhatar-
sidan" har hållit på med dag ut och dag in i denna tråd.
Dock tog det faktiskt stopp ett tag. Och jag VET att jag inte får tycka det, men vad
i helvete skulle tråden gå igång igen för? Nu får vi ju ännu en gång precis detta som
Jocke inte vill ha (om man får tro honom i det han skriver)
Jag tycker att Jocke har betett sig som ett praktarsel i detta, men det hindrar inte
att jag håller med om att det finns andra i denna tråd som konstant snackar skit om
honom och hans dotter. Och även om sidorna som lagts ut inte är kompletta så måste
även jag tillstå att det inte ser speciellt vackert ut det mamman har gjort.
Huruvida hon är sjuk eller bara påverkad återstår att se, men snyggt är det inte.
Det som är det verkligt tragiska i det hela är att jag tyvärr tror att det som jag
avslutade mina inlägg i denna tråd med, när det begav sig, verkar komma närmare
och närmare. Precis som den gången så vill jag poängtera att jag inte hoppas på
ett LVU på något sätt, men att det verkar mer och mer oundvikligt.
Varken Jocke eller morsan verkar kapabla att ta hand om sin dotter, sedan får ni
hata mig bäst fan ni vill. Och jag tror inte heller att Jocke har förgripit sig på sin
dotter sexuellt. Däremot umgås han numera i kretsar som är jääääävligt tveksamma.
Och om han tog avstånd från detta och koncentrerade sig på sin dotter och deras
situation (och därmed hans egen situation i stort) så tror jag det skulle gynna honom
i längden.
Men det är bara mina 5 cents, och med det avslutar jag min medverkan i denna
tragiska jävla maratontråd, som borde ha fått dö ut och hamnat i dvala.