Citat:
Ursprungligen postat av Canil
Vem har pratat om att vara "perfekt"?
Men det finns väl gränser för vad man kan och SKA göra för sitt barn, det kan man faktiskt kräva av en förälder.
Nej, jag knarkar inte alls, men med tanke på frågan så, gör du det?
Har insett att du inte bryr dig om barns bästa, vilket är beklagligt.
OM nu JR stalkar mamman, VARFÖR har det blivit så?
För det kan väl INTE ha med mammans sätt att hantera situationen som har gjort att det blivit såhär?
Är det så konstigt om det nu skulle vara så att pappan "uppvisar ett moraliskt förfall" med tanke på den situation han har dragits in i genom denna vedervärdiga VT?
Alltså, har jag frågat dig om några råd gällande uppfostran av barn.
Nej, jag dricker inte ens alkohol, men ibland får jag lust att pröva på det. Det kommer över mig när jag stöter så´na som dig och dina polare.
Den enda som jag uppriktigt månar om är barnet. Så det känns verkligen som om du inte förstår vad jag skriver. Och om du förstår vad jag skriver så menar du att jag ljuger. Du kan väl ta fram mina inlägg som bevisar det du säger så tar vi det igen.
Vet du? Du är en fullständig idiot! Hur kan man säga, mer eller mindra att mamman är skyldig till att JR stalkar henne. Det är den vanligaste ursäkten som kvinnomisshandlare använder sig av. Jo men visst seruatt. Du är verkligen inte en serös debattör. Mamman ska skylla sig själv för att JR lider av vanföreställningar och trakasserar barnet, mamman och mormor. Tycker du att någon som blivit nerslagen på gatan kan skylla sig själv. Han gick ju där! *skakar på huvudet*
Pappan? Han är inte indragen. Det är ju han som startat det iom att mamman presenterade en kärlek som hon ville dela sitt liv med. Så jag kan nog äta min gamla hatt om inte saker och ting lugnar ner sig om JR inser vad han håller på med.
Meeeeeeeeeeeeeeeen nu gör han ju inte det. Så läget kommer inte att förändras för någon, JR kan inte låta mamman vara. För i grund och botten ser JR bara sitt barn som ett vapen. Ung som när han bad sonen 11 år skriva ett brev till domaren, Det är så patetiskt så för mig är en gåta att JR har alla dessa "Daddyister" bakom sig. Eller ?