Citat:
Ursprungligen postat av angelinthesky
Jag gör ett tillfälligt besök på tråden, vilken dessutom har spårat ur mer än någonsin.
Jag har precis pratat med Jocke, han och exet har nu börjat att kunna samtala.
Jocke frågade henne om hon visste vad som skrevs på flashback och hon visste om det, vilket hon mår väldigt dåligt av. Hon är förtvivlad över vad som skrivs om deras dotter, hon är orolig för hur det som skrivs här kan påverka flickan. Jag ber er alla, lugna ner er. Visa henne och dottern den respekten även om några av er skulle kunna gå genom eld för att ge Jocke på "truten".
Jag kan inte mer än att vädja till er att tänka på flickan i varje ord ni skriver.
Jag har precis pratat med Jocke, han och exet har nu börjat att kunna samtala.
Jocke frågade henne om hon visste vad som skrevs på flashback och hon visste om det, vilket hon mår väldigt dåligt av. Hon är förtvivlad över vad som skrivs om deras dotter, hon är orolig för hur det som skrivs här kan påverka flickan. Jag ber er alla, lugna ner er. Visa henne och dottern den respekten även om några av er skulle kunna gå genom eld för att ge Jocke på "truten".
Jag kan inte mer än att vädja till er att tänka på flickan i varje ord ni skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av angelinthesky
Jag slutade, jag var tydlig. Men när jag pratade med Jocke och han sade detta ville jag delge er mammans oro för sitt barn genom denna tråden.
Jag gjorde ett långt uppehåll, men inte fan slutade du skriva då, eller någon av de andra.
Jag har gjort två långa uppehåll, men tråden lever vidare. Jag tänker inte ge mig in i tråden igen för den får mig att må illa.
Så nu får vi se om det stämmer som du skriver, om jag slutar följer ni efter. Vi får väl se.
Jag slutar nu.
Jag gjorde ett långt uppehåll, men inte fan slutade du skriva då, eller någon av de andra.
Jag har gjort två långa uppehåll, men tråden lever vidare. Jag tänker inte ge mig in i tråden igen för den får mig att må illa.
Så nu får vi se om det stämmer som du skriver, om jag slutar följer ni efter. Vi får väl se.
Jag slutar nu.
AITS hur känns det nu med tanke på att Joakim i dag på sin blogg skriver:
Citat:
Så för er som vill ha en direkt och rätt otrevlig inblick i den sortens galenskap jag och min dotter fått utstå under hela hennes 6 åriga liv behöver bara uppsöka tråden om mig på Flashback. Jag är inte den första pappan som drabbats av detta. Det är bara en del av det vi tyvärr ofta tvingas utstå om vi försöker stå upp mot den här sortens människor.
Där han skickar folk till att läsa i den här tråden. Du inser nu att det att han skulle bry sig om att mamman är ledsen för det som skrivs i tråden bara vara lurendrejeri, precis som musikpriset. Likaså att han skulle bry sig om att folk läser saker om hans dotter, det skiter han också i för nu ska han ta på sig offerkofta och skilsmössa och då skiter han högaktningsfullt i dottern och mamman och mormodern.