Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
BGB.
Det där med att känna saknad och kanske till och med att man inte ens får chansen att känna lukten av sitt eget barn, eller läsa godnattsaga el sjunga en vaggvisa kan du diskutera med darkmore. darkmore kan nog förklara ev. misstolkningar du gör.
Hur många sinnen har du?
Varför skall inte barnen få möjlighet att träffa sina föräldrar och släkt, kunna dela semester och ev. fiska krabbor vad är det för fel med det?
Det verkar ha retat väldigt många att man hoppats att barnet kan få möjlighet att göra det med sin far, farföräldrar och vänner. Det finns säkert folk som förstår saker i sitt samanhang och inte rycker saker ur dessa. Försöker omskriva eller förminska vikten av sånt.
Leroy
Du måste förstå leroy att ibland förstår vi inte ditt sammanhang.
Eftersom du citerar mig tar jag mig friheten att upprepa det jag sagt om och om igen i denna tråd.
Flickan har rätt till sin fader, under kontrollerade former.
1. i början av seperationen mådde inte daddy bra, då var det inte läge med allt för mycket träffar elelr hur?
2. vid anklagelsen om övergrepp, är det väl inte heller lämpligt, p.g.a. misstanken, eller hur? eller anser du det?
3. ett temporärt beslut fattas om övervakade träffar p.g.a. gränsöverskridande beteende(kan röra det nedlagda övergreppet, eller det i kombination med en just då helt manisk daddy i bloggar och ev. i rättsalen, helt enkelt domaren tog det säkra före det osäkra) anser du det är fel att vid misstankar hålla fadern från fria träffar? om så är fallet så har u och jag diskuterat färdigt.
obs. jag säger inget om att övergreppet och dess anmälan varit korrekta eller liknande, bara att det var uppe. Och då måste säkerheten för flickan gå före allting annat.
och leroy, prata ur skägget, kvasi filosofi är bara flum och du blir inte tagen på allvar. Ditt pratande om sak och inte person funkar inte här.