Citat:
Ursprungligen postat av beheaded
Men du kan inte förutsätta att barnen skulle få mat, kläder och husrum om de bodde hos Daddy istället? Intressant.
Jag? Det är Joakim som säger att han är fattig som en kyrkråtta och inte har råd att bo så att han kan ta hand om sin son.
Citat:
Det handlar som sagt om det finns något sexuellt som ligger bakom. Det gäller vare sig vi talar om snoppar, bröst eller några andra kroppsdelar. Då först går man över gränsen. Varken bröst eller snoppar är sexuella i sig. Precis som kvinnor inte ser sina bröst som enbart något sexuellt så ser heller inte män sina snoppar som något som enbart är sexuellt. Tvärtom faktiskt. En snopp är bara sexuell i undantagsfall. Oftast hänger den bara där och slänger. När den används är det först och främst till att kissa med. Något som är helt naturligt och som även små barn gör.
Vi säger så - du får leva lycklig i den tron.
Lite tips bara. Börja inte arbeta med barn, det finns en risk att din arbetsgivare och farbror blå inte delar din syn på pedagogiska lekar.
Berätta inte för dina vänner, om de har barn, vad du tycker är lämpliga lekar - du riskerar att förlora en del vänner då.
Vässa pennan och tänderna. Jag ser fram emot att läsa dina framtida bloggar när de elaka myndigheterna visar prov på ytterligare myndighetsmissbruk, och av någon oförklarlig anledning bestämmer sig för att utse just dig till sitt offer.
Citat:
Du säger det. Då vore det lämpligt med lite referenser som styrker det du påstår.
Du hävdar väl att du är insatt i ämnet - då borde du väl ha läst både domar, FUP:ar och vårdnadsutredningar där problematiken finns med. Du borde väl också - givet dina säkra uttalanden ha läst de utredningar som finns kring barn och övergrepp.
Annars får jag föreslå att du börjar googla och läsa.