Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Ja, testo funkar ju alltid, och levern tar inte heller så mycket stryk. vilken dos hade du tänkt som nybörjardos? En 250 i veckan borde väl räcka?
Jag tror personligen mer på deca+ryssar, men hade jag börjat min karriär på testo så hade jag kanske tyckt annorlunda nu

Jag började min karriär på deca+testo. Nandrolone är den androgenen som binder bäst till skelettmuskulatur, till och med bättre än testosteron. Så för dosen skall Nandrolone bygga mest massa om man jämför.
Methandrostenolone, dbollar, ligger ju rätt högt upp också tydligen. Om de ny syntesiserar mer muskelprotein vet jag ej, men tror inte.
Nandrolone+Testosteron+Methandrostenolone är helt klart den bästa massbyggande kuren, dvs mer syntesiserat muskelprotein. Hur mycket vätska och liknande du får är irrelevant egentligen, även det också är grymt högt på den kuren.
Nandrolone binder också som sagt till progesterona receptorn, vilket kan orsaka problem som sagt. Methandrostenolone är också ganska smutsigt, ofta gyno på den och mycket acne med mera, inget bra nybörjar prepp.
Testosteron bygger bra med massa och låga biverkningar på låg dos, ser väldigt lite mening med att köra sin första kur på någonting annat än Testosteron.