2009-06-29, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten

EDIT: Vill bara tilläga att gubben i fifa med mitt namn inte ens spelar i Sverige.

Alltså, nu får du förklara exakt hur det ligger till, allt är ju skitluddigt här.
Vänligen beskriv allting i exakt detalj så får du min expertis ?
Citera
2009-06-29, 21:48
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Det är mitt namn.

Citat:
EDIT: Vill bara tilläga att gubben i fifa med mitt namn inte ens spelar i Sverige.

Så det är inte ens du då. Vad fan lipar du över? De har väl en slumpgenerator eller så har någon sopa någonstans i världen samma namn som du har.
Citera
2009-06-29, 22:40
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Så det är inte ens du då. Vad fan lipar du över? De har väl en slumpgenerator eller så har någon sopa någonstans i världen samma namn som du har.

Det finns massor med svenska fotbollsspelare som inte spelar i Sverige.
Citera
2009-06-29, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
De har väl en slumpgenerator eller så har någon sopa någonstans i världen samma namn som du har.

Japp nån jävla sopa sitter med samma namn som du.
Så enkelt är det bara.
Citera
2009-06-29, 22:54
Medlem
Sunners avatar
Men...ok, kontrollfråga, ja/nej:
Är du en professionell fotbollsspelare?
Citera
2009-06-30, 06:38
Medlem
För att svara på en del andra frågor så är jag ingen fotbollspelare som van persie.

Men jag ska ringa EA's kundservice idag och se hur jag ska göra.
Citera
2009-06-30, 12:38
Bannlyst
Citat:
Nej, det är faktist mitt namn. Det är jag hundra på! Den andra orsaken är gubben passade till fel spelare när jag inte ens ville passa bollen dit. Men orsak nummer ett prioriterar jag först.

Skit bakom spakarna? Fan det här är nog bland det mest absurda jag hört, finns en spelare på FM09 som har mitt namn, och han är bedrövlig. Inte fan låter jag det förstöra mitt liv, ett hett tips är väl att istället för stämning, kan du reklamera spelet och byta till ex sims istället......
Citera
2009-06-30, 13:31
Medlem
Adam87s avatar
Varför gnäller man över att ens namn finns med? Dessutom är det ganska liten sannolikhet att man är helt ensam i världen om att ha ett namn.

Sannolikheten att du lyckas stämma och vinna är noll.
Citera
2009-06-30, 13:53
Medlem
Citat:
Hej, hur ska jag stämma fifa? Hur går jag tillväga?

Alltså EA GAMES, skaparna som gjort fifa 09.

Är människan seriös? hur vet du att det inte finns någon annan som heter lika som dig? sökt på hitta.se ? har du ensamrätt på ditt namn?
Citera
2009-06-30, 17:42
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenNemo
Är människan seriös? hur vet du att det inte finns någon annan som heter lika som dig? sökt på hitta.se ? har du ensamrätt på ditt namn?

Vad är det som är så svårt att förstå?

Problemet är inte att spelaren i spelet har samma namn som TS. Problemet är att spelaren är namngiven och skapad efter TS.
Citera
2009-06-30, 18:06
Medlem
sinistrals avatar
Det finns alltså en spelare i fifa09 som inte spelar i Sverige men som har samma namn som dig och som passade bollen till fel spelare när du inte ens ville passa.. ja det är väl ett solklart fall! Du behöver nog inte ens stämma dom, bara skicka in ett brev med ett brev där du erbjuder dom att göra upp i godo för ett par miljoner. Har du inte råd med frimärke så kan du alltid stjäla ett sånt där flyttkort med portot betalt där man kan skriva ett kort meddelande till mottagaren...
Citera
2009-06-30, 20:28
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Fler inlägg raderade. Om ni tror att ts är ett troll kan ni väl ge fan i att titta i den här tråden. Ge åtminstone fan i att skriva i den om ni inte kan hålla er till ämnet. / mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in