2025-01-27, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
Kontakter på video-butik kollade igenom beställnings listorna häromdan! Och där fans den! Men se här: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=3784&a=130532
Den Sidan finns ej kvar
Citera
2025-08-13, 20:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mulpac
Folk var inte så känsliga på den tiden, och kvinnor gick runt på badstränderna utan behov att skyla brösten.
Finns inget som är känsligt, bara upphetsande vilket tydligen inte är tillåtet på 2000-talet, du menar att deafult mode i alla tider har varit topless fram tills att patriarkatet gick in & skapade bikinin 1990+?

Nu är serien tillbaka i tv på eftermiddagarna, 3 avsnitt har visats och Endre har visat sina fula små hårda pattar 2 gånger redan.

Fasen vad störig Karins dotter till attention-whore här.
Citera
2025-08-14, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mulpac
Folk var inte så känsliga på den tiden, och kvinnor gick runt på badstränderna utan behov att skyla brösten.

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Finns inget som är känsligt, bara upphetsande vilket tydligen inte är tillåtet på 2000-talet, du menar att deafult mode i alla tider har varit topless fram tills att patriarkatet gick in & skapade bikinin 1990+?

Nu är serien tillbaka i tv på eftermiddagarna, 3 avsnitt har visats och Endre har visat sina fula små hårda pattar 2 gånger redan.

Fasen vad störig Karins dotter till attention-whore här.

På den tiden visade tjejerna upp brösten på badstränderna ja. Idag visar dom upp hela röven istället (vilket alltså var helt otänkbart på "topless tiden"). Vilket är mest upphetsande? Tjejernas bröst eller deras röv? Därom tvista de lärde.

Förövrigt var nog Endres bröst inte fula. Men jag minns inte. Har inte sett dom sen 80-talet.
Senast redigerad av Friese 2025-08-14 kl. 08:51.
Citera
2025-08-18, 23:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Förövrigt var nog Endres bröst inte fula. Men jag minns inte. Har inte sett dom sen 80-talet.
Inte fula, men lämnar övrigt att önska i storlek, lite onödigt att utsättas för autencitet ihop med Rico Rönnbäcks könshår som gör jämställande entré i avsnitt 4 @8 minuter https://www.svtplay.se/video/eaEpR2e...a&position=452

Så vi har nu sätt Lenas pattar i 3 av dom 4 möjliga avsnitt, vilket säljargument från Mikael Ekman
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-18 kl. 23:15.
Citera
2025-08-19, 12:21
Medlem
Citat:
Inte fula, men lämnar övrigt att önska i storlek, lite onödigt att utsättas för autencitet ihop med Rico Rönnbäcks könshår som gör jämställande entré i avsnitt 4 @8 minuter https://www.svtplay.se/video/eaEpR2e...a&position=452

Så vi har nu sätt Lenas pattar i 3 av dom 4 möjliga avsnitt, vilket säljargument från Mikael Ekman

Lena Endre är eller i alla fall var snygg (och inklusive hennes bröst). Den som hävdar nåt annat är förmodligen porrskadad.
Citera
2025-08-19, 21:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Lena Endre är eller i alla fall var snygg (och inklusive hennes bröst). Den som hävdar nåt annat är förmodligen porrskadad.
Ja om det hade varit silikon jag hade suktat efter så hade det varit porrskadat

Chark-skjuteri Rickard är riktigt obehaglig, en mördarincell av nutida mått som köper förlovningsring till andra dejten, som bara öser ovett över JUAN RODRIQUES.

Varför vill Sharon Dyall ha vänskap med denna icke-snälla-kille, hela han är ett stort hån mot oss som enbart vill vara vän med kvinnor

Jag har aldrig sätt detta förut, men förutspår att Karin kommer bli strimlad av Allan Svensson som förberett sin hämnd, jag läste att hon skulle dö i serien så med en otrolig slutledningsförmåga gissar jag att det är så det går till
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-19 kl. 22:17.
Citera
2025-08-20, 18:11
Medlem
Crapmagics avatar
Det kändes manligt när hanrejen Henry Bronett gav en lavett till Conny

Det kändes manligt när Rickard gav gula blommor till Bertil Nordström
Citera
2025-09-10, 18:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Det kändes manligt när hanrejen Henry Bronett gav en lavett till Conny

Det kändes manligt när Rickard gav gula blommor till Bertil Nordström
Det kändes inte kvinnligt när Henry Bronett träffade sitt nya love interest på bussen, och den gemensamma nämnare är alltså att bara mycket yngre kvinnor kan inte stå emot Daniel
Citera
2025-09-27, 02:18
Medlem
Crapmagics avatar
Sara är den barnsligaste 14 års skildringen jag sätt i en såpa ((jämför med Nora i Skilda världar t.e.x är hennes motpol) och hennes relation till sin morsa är på en 7 årings nivå i fysisk kontakt t.e.x, men hon har snyggt face, varför hennes barnsliga beteende passar ännu sämre till detta, jag har förstått att hon ska tillfriskna i senare säsonger
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-27 kl. 02:21.
Citera
2025-09-27, 13:09
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Sara är den barnsligaste 14 års skildringen jag sätt i en såpa ((jämför med Nora i Skilda världar t.e.x är hennes motpol) och hennes relation till sin morsa är på en 7 årings nivå i fysisk kontakt t.e.x, men hon har snyggt face, varför hennes barnsliga beteende passar ännu sämre till detta, jag har förstått att hon ska tillfriskna i senare säsonger

Tror nog snarare att man var barnsligare överlag på den tiden, vilket kanske var bra att barn får vara barn. Tittar man på skolfoton från början av 90-talet man se de i sjätteklass med turtles och Mickey Mouse tröjor. De som går i sjätteklass idag ska väl bara ha märkeskläder samma som de sett sina idoler Youtubers bära.
Citera
2025-09-28, 19:29
Medlem
Man gjorde bra serier på 80-talet, tjejerna var också oftast snygga i motsats till i dag.
Citera
2025-09-29, 17:32
Medlem
Crapmagics avatar
Hur vet man vad som är ett säsongsavslutnings-avsnitt? man blir varken klokare av svtplay eller tv guiden

det har visats 22 avsnitt, det måste väl vara säsong 2?

Nu minns jag, Rickard är oskuld, otippat
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-29 kl. 17:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in