2009-08-02, 20:50
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkus
Håller inte med dig. Långa utläggningar om hurvida stål kan smälta finns det gott om, men har inte hittat några GRUNDLIGA MOTBEVIS till just de här grejerna jag frågade om. Har postat frågorna innan utan resultat. Sen har jag IOF inte läst igenom ALLA inlägg i alla 911 trådar, men en hel del. Så jag upprepar, bring em on! Här och nu. Inga länkar (till andra trådar), inga påhopp eller trams.

Ta och sök igenom detta forum efter dom frågor du vill ha svar på.

Läs gärna denna tråd med
https://www.flashback.org/showthread.php?t=279694

Där finns en hel del intressanta saker, Hur som helst så finns det mycket GRUNDLIGA MOTBEVIS mot det du har sagt.

Ett tips i all välmening
Det som ser ut att vara för bra för att vara sant är oftast också helt fel.
Citera
2009-08-02, 21:06
Medlem
Pinkuss avatar
Har som sagt redan läst en hel del trådar UTAN att hitta grundliga motbevis/förklaringar. Tråden som du länkar till ger inte heller några grundliga motbevis/förklaringar, utan handlar återigen mest som sprängteorin. Varje gång jag postar dem här frågorna så får jag just sånna här svar, länkar som inte ger nåt och allmänna "har besvarats tidigare", "sök i forumet".

Så ONCE AGAIN...BRING EM ON! HERE AND NOW! (Kommer inte skriva mer i tråden förrän ni börjar komma med riktiga motbevis!)

Citerar dig:
Ett tips i all välmening
Det som ser ut att vara för bra för att vara sant är oftast också helt fel.
Citera
2009-08-02, 21:42
Medlem
Pinkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor

För självklart är ju allt en enda fejk, tornen står kvar än idag och en hel värld är betald/hypnotiserad för att tro det.

Har jag påstått nåt av detta (Edit: Tog bort ditt jävla nöt. Onödigt med så hårda ord)? Du hade väl däremot trott på det om det bara vore den officiella versionen...
Edit.
Startar man dessutom en ny tråd med titeln "Konspirationsteorierna en gång för alla" får man väl räkna med att folk vill ha tydliga bevis/förklaringar i tråden och inte bara ett "sök i forumet" -svar...
Senast redigerad av Pinkus 2009-08-02 kl. 22:16.
Citera
2009-08-02, 23:43
Medlem
"men hur kunde polisen hitta ena kaparens (Mohamed Attas) pass intakt?"

varför skulle man inte kunna det? bara det att du finner detta underligt tyder ju på att det inte är någon mening med att diskutera saker med dig.
Citera
2009-08-03, 09:46
Medlem
Pinkuss avatar
Ni är betydligt bättre på att komma med förklaringar till varför ni inte skall ge mig några förklaringar ang 9/11 än att ge mig förklaringar...
Citera
2009-08-03, 10:24
Medlem
Citat:
Ni är betydligt bättre på att komma med förklaringar till varför ni inte skall ge mig några förklaringar ang 9/11 än att ge mig förklaringar...
Det händer ganska ofta att det dyker upp nykomlingar i 911-trådarna och postar långa listor med frågor som de vill ha svar på, utan att bry sig om att använda sökfunktionen först. Varför skulle någon här ta sig tid att svara på en massa saker som diskuterats dussintals gånger redan, när frågeställaren inte tar sig tid att söka ordentligt?

Exempel på lämpliga sökord: "passet", "passagerarlistorna", "silverstein försäkring".

Du kan också testa att gå in i den stora 911-tråden och ställa en fråga i taget. Då kanske någon orkar svara.
Citera
2009-08-03, 11:18
Medlem
Citat:

Men du ställer frågor av typen "Hur mycket färg har gått åt för att måla himmelen blå?".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in