2009-06-27, 21:31
Medlem
Finns det någon pub/nattklubb/bar som är ok om man är runt 30 år?
Citera
2009-07-01, 22:37
Medlem
Bump

Finns det verkligen inte någon som ligger inne med info om ev uteställe i Å-berga? Timmys??

Någon?
Citera
2009-07-02, 02:39
Medlem
Skäggleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterZorro
Bump

Finns det verkligen inte någon som ligger inne med info om ev uteställe i Å-berga? Timmys??

Någon?
Men vad fan tror du? Åkersberga? Syftar du på förorten/samhället utanför Stockholm. Tror du personligen att det finns något att tipsa om? Förmodligen finns det max fem pubar, gå bara dit och titta. Det är inte direkt någon världsmetropol
Citera
2009-07-02, 20:43
Medlem
När jag har varit där så är Tommys egentligen det enda stället jag har sett. Om jag ska vara ärlig tror jag inte att det finns så mycket mer än så
Senast redigerad av discusnl 2009-07-02 kl. 20:46.
Citera
2009-07-02, 20:47
Medlem
Ridgebacks avatar
Förutom Tommys finns där Sportsbar och Kina kejsaren som har öppet längre än till 24:00. Inget att hänga i granen!
Citera
2009-07-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggleffe
Men vad fan tror du? Åkersberga? Syftar du på förorten/samhället utanför Stockholm. Tror du personligen att det finns något att tipsa om? Förmodligen finns det max fem pubar, gå bara dit och titta. Det är inte direkt någon världsmetropol

Är du cp?
Vem fan har sagt att det är någon metropol. Jag bad om info om ev uteställe i Åkersberga. Inte ett ställe som klassar studio 54.
Kom med info eller håll käft.

Ni andra: tack för svar.
Citera
2009-07-03, 01:31
Medlem
akterbaren? bor i österskär men har dock alrig varit på akternså vet inte hur det är med åldern
Citera
2009-07-03, 22:56
Bannlyst
Sjönära?
Citera
2009-07-17, 07:35
Medlem
Sjönära har bytt ägare. Trevligt ställe men har inte varit där sen dom nya öppnat. Men det är å andra sidan mer ett "drinkställe" än ett ölhak ska man väl komma ihåg. Går ju att lägga till med båt där om man kommer utifrån.
Sportsbar är väl det enda stället värt namnet för ett uteställe för övrigt.
När det väl börjar byggas ut mot tunaviken så hoppas jag att man gör ett riktigt schysst skärgårdshak, det behöver kommunen..
Citera
2010-05-07, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterZorro
Finns det någon pub/nattklubb/bar som är ok om man är runt 30 år?

Om du är 30år är utelivet som bäst i Åkersberga, du har Sportsbar vid grayhound banan där det blir ett jävla drag och ofta lite äldre 30+, finns en del unga mellan 22-25 också. Sen har du Tommy's som ligger i korsningen vid station i centrala Åkersberga, kanske den kändaste nattklubben och där är åldern varierande men som 30åring smälter du in lätt! De yngre från Åkersberga drar ofta till Täby eller in till sthlm city när de festar och där bland jag
Citera
2010-05-12, 11:12
Medlem
som fd. åkersbergabo så kan jag meddela att det finns inget av direkt värde alls när det gäller uteliv i åkersberga. antingen så svärmar det av minderåriga fjortisar på ställen *host*tommys*host* eller så är det kasst utbud, dålig musik och på tok för dyrt.
Citera
2010-05-19, 10:48
Medlem
niclasnjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnkvist
Om du är 30år är utelivet som bäst i Åkersberga, du har Sportsbar vid grayhound banan där det blir ett jävla drag och ofta lite äldre 30+, finns en del unga mellan 22-25 också. Sen har du Tommy's som ligger i korsningen vid station i centrala Åkersberga, kanske den kändaste nattklubben och där är åldern varierande men som 30åring smälter du in lätt! De yngre från Åkersberga drar ofta till Täby eller in till sthlm city när de festar och där bland jag

Sportsbar som på 90-talet var Fregatten, var vad jag minns av Åkersberga, ett av Stockholms största nattklubbar. Drog ju stora/halvstora artister som Twisted Sister, Dio samt dåtdens svenska storheter som Orup, Just D, Magnus Uggla, Pandora, Brainpool och TLK. Vet inte varför de tappade men det var alltid fullsatt och folk kom från hela stockholmsregionen. Men som sagt det var 90-talet, så om du inte kan vrida tiden tobaco så vet jag inte hur det är nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in