2003-11-22, 15:35
Bannlyst
När jag var yngre roade jag mig ibland att börja chatta med nån kåt kille, skickade nåt kort på nån tjej så han fick se hur "jag" såg ut, och sen började jag långsamt kåta upp honom med cybersex - för att när han var som kåtast drämma till med att berätta att jag har ett gigantiskt skägg och sitter i långkalsingarna framför datorn och runkar min gigantiska pitt.
Jag tyckte det var ganska roligt. Faktum är att jag lyckades kåta upp mig själv en smula ibland..
Citera
2003-11-22, 16:09
Medlem
Asterixs avatar
Jag raggade på en kompis m.h.a ICQ. Jag utgav mig för att vara en tjej, "Malin". "Malin" trodde att han var en f.d pojkvän men så var det så klart inte. Det roligaste var att min kompis började skryta om hur han träffat en tjej över ICQ. Han visade upp bilder på "Malin" och berättade hur kåt hon var etc. Själv satt jag och försökte hålla god min. Det slutade med att han berättade att dom skulle träffas till helgen. Det var då jag avslöjade bluffen.
Citera
2003-11-22, 16:52
Medlem
Kashmirs avatar
Jodå och det ändrade min syn på Killar. Satan vad jobbiga killar är.
Hade en fejkbild på en kanonsnygg tjej och hitta på att jag köpt en sommarstuga som behövdes fixa till. Självklart fatta jag mig inte på sånt som den tjej jag är och killarna tyckte inte heller att jag skulle behöva skita ner mig så snygg som jag är.

Killarna jag snackade med var nästan uteslutande överjäkliga (enligt dem själv) på att snickra, lägga golv, dra el eller vad som nu behövdes göras. Drog jag upp något som behävdes göras så kunde de det givetvis. Också kul att sväva lite för så fort de fick den minsta lilla öppning så högg de till omedelbart med en sexistisk kommentar hur bra de var på att ge massage m.m.

Faller tjejer på sånt här sliskigt snack tycker jag mest synd om dem.
Citera
2003-11-22, 17:04
Medlem
Förlåt mig mina synder - men jag har gjort det med.

Träffade på någon på en chatt som jag misstänkte att jag kände. Utgav mig för att vara en 17-årig lite störig tjej och han köpte det. Skickade bild på när han hade sex med sin flickvän. Visade sig att han var en jävla klasskompis till mig.

Sedan berättade han om hur han plockat upp en 15-årig tjej på studentrummet. Plus allt han skulle göra med "mig". Kan fortfarande inte se honom i ögonen de få gånger vi träffas...

Kändes jävligt fånigt dock och jag har inte gjort det sedan dess.
Citera
2003-11-22, 18:46
Medlem
psygnosiss avatar
jag har gjort det någon gång när jag var tolv och upptäckte irc för första gången och tråkigt var det.
Men även nu fasten jag fan har ett manligt nick på irc så får jag konstant förfrågningar från killar mestadels från turkiet, afghanistan, pakistan osv hela jävla tiden.
Kan inte vara lätt att vara tjej och försöka värja sig från alla idioter som hela tror att dem är orginella och har "stora hårda kukar".
Citera
2003-11-22, 18:55
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psygnosis
jag har gjort det någon gång när jag var tolv och upptäckte irc för första gången och tråkigt var det.
Men även nu fasten jag fan har ett manligt nick på irc så får jag konstant förfrågningar från killar mestadels från turkiet, afghanistan, pakistan osv hela jävla tiden.
Kan inte vara lätt att vara tjej och försöka värja sig från alla idioter som hela tror att dem är orginella och har "stora hårda kukar".

Nej...det är jävligt jobbigt..får frågor som "vilka skor har du när du trampar killar på pungen?","Eru Kåt?","Tjena Snygging, Ledig?","Jag vill inte ha c6, vill bara fråga dig lite saker om sex"

Internet lockar fram slemmbollarna i folk.

Och som sagt, utländska killar från Turkiet, Egypten osv är de allra allra värsta.
Citera
2003-11-22, 19:24
Medlem
Ghandis avatar
hmmmmmmmmm......
Citera
2003-11-22, 20:30
Medlem
Heh, det har jag gjort flertalet gånger. Fast det var längesen sist.
Ibland är det dock kul att joina kanaler och låtsas vara någon helt
annan, igår natt låtsades jag t.ex vara en tjej, skrev som en fjortis
och jag måste säga att det var otroligt jobbigt. Efter ungefär tio rader
orkade jag inte mer och struntade bara i killen. Det var iofs inget c6,
men ändå. En gång var jag medhjälpare när två skånska killar hade c6.
Vi kände alla varandra någotsånär och det blev inte vidare seriöst,
men skoj var det iaf.
Citera
2003-11-22, 21:39
Medlem
kottens avatar
LadyTiera å psygnosis ni får hålla er borta från skumma irc nät då ;D
Citera
2003-11-22, 22:56
Medlem
brandmans avatar
ibland roar jag mig med att använda ett gammalt program som heter Daisy som fungerar så att den lär sig det man har sagt till det.

Så kallar jag mig Daisy på irc och skriver in allt som kåta herrar sagt till Daisy och ger killarna programmets svar.

Det är ganska roligt...
Citera
2003-11-23, 03:04
Medlem
unikums avatar
Jag har också fejkat. En gång! Men jag chattade med en bisexuell tjej. Det var inte mycket cybersex alls utan mer seriöst sexprat. Jag tyckte det var väldigt roligt kommer jag ihåg.
Citera
2003-11-23, 21:47
Medlem
alcatrazs avatar
Men det måste va hur vanligt som helst med killar som utger sig för att vara brudar,men det är nog mer vanligt att dom skriver att dom är lebb eller bi och vill byta bilder med andra tjejer ,än att dom raggar på killar..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in