2009-06-27, 07:41
Medlem
Jag och tre av mina vänner funderar på att lägga ihop pengar och köpa en Jet Ski för att köra runt med nu under sommaren.

Det är dock ett stort dilemma som vi känner att vi måste lösa först, var i Malmö kan man i sjösätta sin Jet Ski om den sitter på ett släp? Kom med tips osv så kan jag kolla upp om det funkar.

Alla svar uppskattas.
Citera
2009-06-27, 08:05
Medlem
Rallarsvingens avatar
Kanske ett korkat svar - ber i så fall om ursäkt i förskott - men skulle ni inte kunna hänga nere i västra hamnen och höra med dem som drar runt där nere? Det tar kanske lite längre tid än att fråga här, men å andra sidan bättrar ni ju på solbrännan under tiden ni väntar.
Citera
2009-06-27, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallarsvingen
Kanske ett korkat svar - ber i så fall om ursäkt i förskott - men skulle ni inte kunna hänga nere i västra hamnen och höra med dem som drar runt där nere? Det tar kanske lite längre tid än att fråga här, men å andra sidan bättrar ni ju på solbrännan under tiden ni väntar.

Flesta i västra hamnen kör ut dem med båt, vi hade tänkt ta den med släp.
Citera
2009-06-27, 09:06
Medlem
Rallarsvingens avatar
Ah okej. Jag drar mig tillbaka med en yttrad tanke - kontakta småbåtshamnen i Limhamn och höra om de har nån tanke?
Citera
2009-06-27, 10:35
Medlem
Wu-Tangs avatar
Det är extremt lätt att bara slänga i den från valfri strand eller liknande, brukar inte vara så många som whinar om man lägger i den en bit ifrån de som badar.
Citera
2009-06-27, 11:29
Bannlyst
Varför gör du inte som norrlänningarna istället?
Köp en riktig skoter och kör runt i Malmös innerstad.
Citera
2009-06-27, 14:33
Medlem
murre-myrsloks avatar
Till att börja med så är det en duktigt korkad idé att köpa en såhär pass rolig leksak tillsammans, varför kan du räkna ut förmodar jag...
Sen så om du och dina kompisar nu skulle köpa en så åker di bara till närmsta strand och lägger i den lite diskret och antingen putar till den ordentligt (med någon på ofc) och glider ut från viken där alla småbarnsmammor är beredda med glocken pch sen så är det bara att gasa. Dom är faktiskt ganska enkla att handskas, den väger ju inte direkt ett ton iallafall
Citera
2009-06-27, 14:45
Medlem
Småbåtshamnen, Tullhuset vid Cementa eller Lagunen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in