2009-06-26, 22:13
Bannlyst
Hej!
Detta händer (oftast) när man ska skriva ett PM till admin eller till någon moderator, när man trycker på Skicka inlägg så står det:

Namn, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Varför?
Jag har är ju inte avstängd och man borde kunna få skicka PM till admin.
2009-06-26, 22:17
Medlem
TTKs avatar
Det är inte så att du har flera pm-fönster öppna samtidigt?

Det är någon säkerhetsgrej som kan knasa till det i så fall. Försök skicka ett pm i taget så ska det nog gå bra.
2009-06-26, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TTK
Det är inte så att du har flera pm-fönster öppna samtidigt?

Det är någon säkerhetsgrej som kan knasa till det i så fall. Försök skicka ett pm i taget så ska det nog gå bra.
Jag hade flera fönster med pm som skulle skickas till flera användare öppna, det stämmer men efter några minuter (efter jag skapat denna tråd) och hade fortfarande de andra pm fönsterna öppna men lyckades skicka iväg ett PM.

Hänt förut, kan ha haft flera pm fönster öppna då också.. hm.
2009-06-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbzor
Jag hade flera fönster med pm som skulle skickas till flera användare öppna, det stämmer men efter några minuter (efter jag skapat denna tråd) och hade fortfarande de andra pm fönsterna öppna men lyckades skicka iväg ett PM.

Hänt förut, kan ha haft flera pm fönster öppna då också.. hm.

Ett i taget alltså, det är vad som gäller.
2009-06-27, 01:44
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Ett i taget alltså, det är vad som gäller.

Japp, finns dessutom flera trådar och en tråd om buggar (även om det inte är en bug, det är en feature!) om detta.

Och bara för att klargöra, det är verkligen en feature eftersom det är en säkerhetsfråga. Vill man skicka PM till flera samtidigt går att göra det från ett fönster. Vill man skicka annorlunda PM till flera personer så funkar det också, men då får man ta ett fönster åt gången.

*klick*

/Moderator
2010-03-24, 22:11
Medlem
WeeMans avatar
Kan inte skicka PM

När jag försöker skicka ett pm får jag detta felmeddelande:

WeeMan, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
2010-03-25, 09:55
Medlem
Ett Hunds avatar
https://www.flashback.org/t945802
https://www.flashback.org/t1059004

Tråd låst.

/Moderator
2012-06-25, 03:35
Medlem
varför kan jag inte skicka privata meddelanden?

tjena vrf kan jag inte skicka privata meddelanden?

du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

hjälp någon!
2012-06-25, 03:42
Medlem
Bugg som brukar uppstå om du använder webläsarens bakåtfunktion när du är i meddelandena
2012-06-25, 03:42
Medlem
Tack det fixade sig nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in