2011-02-16, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big General
alltså, grejen är den att han inte kan svara sanningsenligt på dom frågorna med hedern i behåll. Han vet lika väl som mig och andra iranier härinne vad svaren på dom frågorna är, och hur han skulle se ut som en idiot om han svarade.

Irans regim = ondska, ren och skär ondska.

Hur vet du att jag tidigare inte svarat på såna frågor?
Senast redigerad av IR5 2011-02-16 kl. 10:44.
Citera
2011-02-16, 11:02
Medlem
Forumistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Hur vet du att jag tidigare inte svarat på såna frågor?

För att du inte har det din patetiska jävla nolla.

Sluta trolla för fan.

OnT:

President har talat och nu hoppas vi på att folket fortsätter demonstrera.
Citera
2011-02-16, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumisten
För att du inte har det din patetiska jävla nolla.

Sluta trolla för fan.

OnT:

President har talat och nu hoppas vi på att folket fortsätter demonstrera.

Jo jag har under min tid på FB svarat på liknande frågor ..

Demonstrationer och sk "Folket" jag tror om ni börjar med att analysera varför ni misslyckas så kanske ni kommer någon vart!
Citera
2011-02-16, 13:01
Medlem
Adazanims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Jag tror inte ekvationerna ser ur på det viset. USA får det tuffare för att i Iran kunna upprepa samma saker.

Det verkar som Khamenie har tappat sitt sting och sin taktkänsla. Kanske stora krafter som utmanar hans gudomliga makt? Att hylla det som händer i Egypten och Bahrain också är inte så smart samtidigt som man bevisligen inte tillåter samma sak på hemmaplan. Ser inte ljust ut alls. Blir lättare för Obama att skapa en världsopinion mot Iran nu. De var inte så lätt när han tog över och skulle avsluta Irak och Afghanistan.
Citera
2011-02-16, 13:53
Bannlyst
Länge leve Ahmadinejad, hoppas att han sänder ut trupper som krossar benen på kommunisterna som vill göra uppror.
Citera
2011-02-16, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livegen
Problemet är att ni inte fattar att ni är blodtörstiga efterblivna islamister, som inte fattar att även om ni skulle vara i majoritet, har ni inte rätt att förtrycka folk på det sätt som ni gör, särskild med tanke på att iranierna revolterade mot Shahen för att de ville ha demokrati.

Enligt iransk grundlag, som ni själva har varit med och utformat, har folket rätt till demonstrationer, men ni är så rädda för massorna att redan innan människorna sätter sin fötter utomhus, så börjar ni anfalla och trakasera dem.

Och visst var det mycket folk på gatorna, men de var utspridda och förhindrades av regimens huliganer att ta sig till samlingplatsen, där de skulle hålla sin tysta manifestation.

Blodtörstiga kan nog relateras till era strateger och chefer som slaktar över 60miljoner mänskliga individer i ett världskrig ,inte den Iranska polisen. Vidare påstår du att man förtrycker folk i Iran och då ställer jag en fråga här:

OM DET VERKLIGEN ÄR SOM DU BESKRIVER; VARFÖR GÅR DET INTE ATT HITTA BLIJETTER TILL IRAN? VARFÖR ÅKER SÅ MÅNGA AV ER TILL FÖRTRYCKAREN FÖR ATT SEMESTRA??
Varför åker ni till den efterblivna Iran för att bota era sjukdomar? Operera era Näsor i det efterblivna landet ? Varför litar ni inte på den högteknologiska och era välutbildade i Sverige? Eller hur? Hur många av er kommer inte tillbaka till Europa med resväskorna fyllda med saker som går att hitta men som är billigare i Europa? Hur många av era jävla hycklare har inte förnedrat Iran och hotat Iranska intressen genom att söka asyl för att stanna i Sverige och ljuga om Iran ? För att 2år senare åka tillbaka och semestra ! Vet du att IRI har spårat upp enskilda fall? Vet du att IRI vet vad du har sagt till migrationsverket då migrationsverket undersöker sakerna med de Iranska myndigheterna? Och vet du att de aldrig trodde dig men att du fick uppehållstillståndet bara för din aktion mot Iran? Tror du inte vi vet att ni har gjort såna saker då ni kommer till den Iranska flygplatsen? Men ändå så välkomnar de er in i Landet! Märkliga människor ni är alltså! Tror du att jag det minsta bryr mig om dina sk demonstrationer? sk Demonstrationer vars ledare arbetar för amerikanska strategiska centraler som Rand Co (Sazegara) och personligheter som pga asyl kommer ut i Sergel Torg för att komma med i bilderna för att visa handläggaren i migrationsverket dagen efter (Titta vad jag har gjort!!)?

Tysta manifestation På MKOs symboliska dag?

Vet du vad problemet är? Problemet är att ni inte har något att säga annars skulle ni säkert valt ett annat sätt att framföra dessa.. Jag kanske tycker att många saker är fel men jag skjuter inte på landets polis, eller ställer till med Kaos.

Era fölräldrar har prioriterat sig själva före nationens intressen, den mentaliteten har gått i arv att prioritera sig själv.. mycket av den inställningen har sina rötter i den tävling shahen ställde människor inför.. Där familjer skulle under 30år klättra upp för klass-pyramiden, en strävan som satte sina spår i era nerver med revolutionens ankomst, alla era föräldrars komplex kommer från den tiden , det här handlar inte om Iran utan era komplex.

Tilläggas bör att ni Iranier som tog er till Sverige mest är av den typen som kommer från samhällets mest svagaste människor "ekonomiskt" och det förklarar era komplex. Men det intressanta är människor som Mille och hur den generationen infekterats ..
Citera
2011-02-16, 14:15
Medlem
Millees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squadrista
Länge leve Ahmadinejad, hoppas att han sänder ut trupper som krossar benen på kommunisterna som vill göra uppror.

Begå självmord! Kommunister? HAhahahah

On topic:

Regime forces attacked a mental handicap man in Tehran 14 feb
http://www.youtube.com/watch?v=luOVH-5bcGc&feature=feedu

Jaråååå här har vi Ahmadinejads supporters, de verkar bry sig mer om maten som delas ut än om Ahmadinejad?

Iran - 11 Feb 2011, Regime supporters attack free Food station to recieve free food!!!
http://www.youtube.com/watch?v=cTKqpGKZ5Y0&feature=feedu

Iran - 14 Feb 2011 "Look at the peoples army, all of them are against the supreame leader"
http://www.youtube.com/watch?v=JCssie6f8pk&feature=feedu_more

Hört att det ska bli ännu en våg av demonstrationer på fredag.. Återstår att se. Folket behöver någon som organiserar allt. Det går inte bara att gå ut och hoppas på det bästa, dessa blodtörstiga basiji-horungarna är helt inhumana och agerar som om de är tillåtna att göra vad de vill.. Helt sjuka i huvudet.
Citera
2011-02-16, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adazanim
Det verkar som Khamenie har tappat sitt sting och sin taktkänsla. Kanske stora krafter som utmanar hans gudomliga makt? Att hylla det som händer i Egypten och Bahrain också är inte så smart samtidigt som man bevisligen inte tillåter samma sak på hemmaplan. Ser inte ljust ut alls. Blir lättare för Obama att skapa en världsopinion mot Iran nu. De var inte så lätt när han tog över och skulle avsluta Irak och Afghanistan.

Nja det som hände i Egypten var ju mer i linje med Irans strategi än USAs. Faktiskt så anser jag att USA i ett desperat försök begick ett stort misstag .. för att den gröna opinionen i Iran har drabbats av misstankar .. Kolla på hur BBC och VOA försöker aktualisera saker och ting i brist på en opinion visar tydligt att USA och UK nu blir tvungna att tillgå andra metoder än sk "Folket" förmodligen kommer de att i scensätta mord, brutala scener för att vinna en opinion som neutraliserades av Iran i samband med väpnade konflikterna den dagen..

USAs metod :

Att bekräfta alla etablerade föreställningar om Regimen, bäst sker det genom filmning av brutala scener ( oavsett vem som är ansvarig) så kommer räkningen att gå till regimen..
Citera
2011-02-16, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livegen
Och för er muslimer och araber, som stödjer regimen i Iran i tron att dessa änglar, ska rädda er från Israels och västvärldens orättvisor, så rekomenderar jag er att prata med några irakier och fråga dem om hur irakiska krigsfångar behandlades av regimen i Iran, då kommer ni att höra de värsta skräck historierna. Om en av dessa historier kan ni läsa här, då Abu Ghurayb-fängelset, verkar som rena daghemmet.

http://fredskoalitionen.blogspot.com/2005/11/riverbend-om-iran-usa-och-den-grymma.html

Du som vet skriv... Hur behandlades de? De skickades tillbaka helt ok men vad Irak och MKO gjorde med Iranska fångar är en annan sak.. Jag har sett Irakiska fångar i Iran du snackar skit , anklagelser .. vet du hur många av samma fångar valde att bo kvar i Iran? Så ni sk gröna har blivit så desperata så ni håller på att gräva .. Irakiska fångar i Iran Ni avslöjar er själva och varför journalister åker dit i Iran just pga skitsnack och personliga anklagelser...

Vänta vill du ha lite tips?! Kom på något stort tex att regimen häller gift i maten för att allmänheten ska bli sjuka några dagar!! Eller varför inte konspirationer om att de som arresterades just nu kopplas till el Jag får lite MKO-vibbar av dig Livegen och kanske lite oghde-vibbar,men vi har förståelse för såna som du..

Men kom igen kom på något snabbt..
Citera
2011-02-16, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millee
Iran - 11 Feb 2011, Regime supporters attack free Food station to recieve free food!!!
http://www.youtube.com/watch?v=cTKqpGKZ5Y0&feature=feedu

Hört att det ska bli ännu en våg av demonstrationer på fredag.. Återstår att se. Folket behöver någon som organiserar allt. Det går inte bara att gå ut och hoppas på det bästa, dessa blodtörstiga basiji-horungarna är helt inhumana och agerar som om de är tillåtna att göra vad de vill.. Helt sjuka i huvudet.

Vad gör såna som du? Stoppar trafiken för att det ska se ut som mycket folk i film Bjud på mat du med så får vi se hur många som kommer till dig, tälta på Sergel Torg och bjud på Te Konstigt ! Det verkar som att endast vissa är Folk för dig medan andra är barbarer, att bjuda på nåt är ganska vanligt förekommande även i Sverige och jag förstår inte vad du menar att folk attackerar ? De räcker upp händerna för att fånga , skulle inte du göra det om du var där? Men att alla går dit för mat är bara skitsnack.. Om det nu är mat i den bemärkelsen

Zoor bezan..
Senast redigerad av IR5 2011-02-16 kl. 17:18.
Citera
2011-02-16, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giladi
Våra s.k pajaskompisar i Iran vill ha sina grundläggande rättigheter du vet... sån't du har självklart emedan du bor i väst... och utnyttja för att dessa för sprida din dynga här..och jag är bered att försvara med näver och klor dina rättigheter att göra din röst hörd även om jag avskyr dina åsikter..och trots att du med näver och klor vill försvara religiöst förtryck...och förvägra detta från dina egna landsmän - Du är en sjuk liten jävel

Giladi

עם ישראל חי Rättighet

Ja rättigheter var det Giladi just det ! Dessutom Grundläggande rättigheter, det är Grundläggande Rätttighet att demonstrera på en dag som symboliserar allt som talar emot ett Iran
Citera
2011-02-16, 18:20
Medlem
livegens avatar
Regimen och dess agenter verkar vara helt skrämda och oroliga och gör allt för att sprida dessinformation.

Regimens agenter har kontaktat DN och hävdat.

Citat:
Flera iranska regimanhängare också hört av sig direkt till DN.se under onsdagen och hävdat att demonstrationerna under måndagen bara samlade några hundra deltagare, vilket strider mot andra uppgifter som att domstolen i Teheran själva uppger att 1.500 demonstranter har gripits och lagförts för brott. Likaså finns ljudupptagningar från Teherans polisradio där enskilda polismän berättar om 5.000-6.000 demonstranter enbart på en av tillfartsvägarna till en av de större demonstrationerna.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/iran-repressalier-for-den-grona-rorelsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in