Citat:
Ursprungligen postat av livegen
Problemet är att ni inte fattar att ni är blodtörstiga efterblivna islamister, som inte fattar att även om ni skulle vara i majoritet, har ni inte rätt att förtrycka folk på det sätt som ni gör, särskild med tanke på att iranierna revolterade mot Shahen för att de ville ha demokrati.
Enligt iransk grundlag, som ni själva har varit med och utformat, har folket rätt till demonstrationer, men ni är så rädda för massorna att redan innan människorna sätter sin fötter utomhus, så börjar ni anfalla och trakasera dem.
Och visst var det mycket folk på gatorna, men de var utspridda och förhindrades av regimens huliganer att ta sig till samlingplatsen, där de skulle hålla sin tysta manifestation.
Blodtörstiga kan nog relateras till era strateger och chefer som slaktar över 60miljoner mänskliga individer i ett världskrig ,inte den Iranska polisen. Vidare påstår du att man förtrycker folk i Iran och då ställer jag en fråga här:
OM DET VERKLIGEN ÄR SOM DU BESKRIVER; VARFÖR GÅR DET INTE ATT HITTA BLIJETTER TILL IRAN? VARFÖR ÅKER SÅ MÅNGA AV ER TILL FÖRTRYCKAREN FÖR ATT SEMESTRA??
Varför åker ni till den efterblivna Iran för att bota era sjukdomar? Operera era Näsor i det efterblivna landet ? Varför litar ni inte på den högteknologiska och era välutbildade i Sverige? Eller hur? Hur många av er kommer inte tillbaka till Europa med resväskorna fyllda med saker som går att hitta men som är billigare i Europa? Hur många av era jävla hycklare har inte förnedrat Iran och hotat Iranska intressen genom att söka asyl för att stanna i Sverige och ljuga om Iran ? För att 2år senare åka tillbaka och semestra ! Vet du att IRI har spårat upp enskilda fall? Vet du att IRI vet vad du har sagt till migrationsverket då migrationsverket undersöker sakerna med de Iranska myndigheterna? Och vet du att de aldrig trodde dig men att du fick uppehållstillståndet bara för din aktion mot Iran? Tror du inte vi vet att ni har gjort såna saker då ni kommer till den Iranska flygplatsen? Men ändå så välkomnar de er in i Landet! Märkliga människor ni är alltså! Tror du att jag det minsta bryr mig om dina sk demonstrationer? sk Demonstrationer vars ledare arbetar för amerikanska strategiska centraler som Rand Co (Sazegara) och personligheter som pga asyl kommer ut i Sergel Torg för att komma med i bilderna för att visa handläggaren i migrationsverket dagen efter (Titta vad jag har gjort!!)?
Tysta manifestation

På MKOs symboliska dag

?
Vet du vad problemet är? Problemet är att ni inte har något att säga annars skulle ni säkert valt ett annat sätt att framföra dessa.. Jag kanske tycker att många saker är fel men jag skjuter inte på landets polis, eller ställer till med Kaos.
Era fölräldrar har prioriterat sig själva före nationens intressen, den mentaliteten har gått i arv att prioritera sig själv.. mycket av den inställningen har sina rötter i den tävling shahen ställde människor inför.. Där familjer skulle under 30år klättra upp för klass-pyramiden, en strävan som satte sina spår i era nerver med revolutionens ankomst, alla era föräldrars komplex kommer från den tiden , det här handlar inte om Iran utan era komplex.
Tilläggas bör att ni Iranier som tog er till Sverige mest är av den typen som kommer från samhällets mest svagaste människor "ekonomiskt" och det förklarar era komplex. Men det intressanta är människor som Mille och hur den generationen infekterats ..