• 2
  • 3
2009-06-29, 21:37
Medlem
dataSaras avatar
Då rekommenderar jag att du köper ett bra vax för hemmabruk och läser på lite om för- och efterbehandling, värt ett försök iaf innan du går loss med blekmedlet.
Citera
2009-06-29, 21:41
Medlem
Probelimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dataSara
Då rekommenderar jag att du köper ett bra vax för hemmabruk och läser på lite om för- och efterbehandling, värt ett försök iaf innan du går loss med blekmedlet.
Du är välkommen med förslag
Citera
2009-06-29, 21:47
Medlem
dataSaras avatar
Denna verkar de flesta vara hyffsat nöjda med

http://www.gents.se/products/Veet-Wa...ytande-vax.htm

Och här har du en guide

http://www.gents.se/text/vax.htm

Dock kanske du ska leta efter det där vaxet i en affär irl om du vill du slippa frakt på 29 kr.
Citera
2009-06-29, 21:56
Medlem
marskatts avatar
Jag rekomenderar vaxning av ryggen, på salong. Inte snyggt med hårig rygg, spelar ingen roll om det är mörkt eller ljust.

Blekning av hårstån är bara löjligt, vaxa bort eller acceptera att du ser ut som du gör!

Jag tänder på en hårig bringa, tyvärr är det mycket ovanlig idag att man träffar någon med hårigt bröst.

Är alla dagens karlar/killar allergiska mot kroppshår?
Citera
2009-06-29, 21:57
Medlem
dataSaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marskatt
Jag rekomenderar vaxning av ryggen, på salong. Inte snyggt med hårig rygg, spelar ingen roll om det är mörkt eller ljust.

Blekning av hårstån är bara löjligt, vaxa bort eller acceptera att du ser ut som du gör!

Jag tänder på en hårig bringa, tyvärr är det mycket ovanlig idag att man träffar någon med hårigt bröst.

tele?
Citera
2009-06-29, 21:59
Medlem
Probelimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marskatt

beror ju på hur hårig rygg man har....
Citera
2009-08-27, 18:43
Medlem
Kannans avatar
Bumpar upp den här. Gick i samma tankar häromdagen och tänkte att det är väl inget konstigt i det egentligen?

Jag har en riktigt mustigt hårig bringa som jag är stolt över. Men då jag är ganska ljus i övrigt tycker jag det ser konstigt ut, speciellt eftersom det är så tjockt.

Någon som har testat? Har TS fått några resultat?
Citera
2009-09-04, 10:03
Medlem
Probelimes avatar
Kannan. har testat. Blev skitnöjd! Testade på armarna och fick bra resultat som håller i sig bra än. Bringan har jag trimmat titt som tätt men även där blev det riktigt snyggt. Den blev ljusbrun med blonda inslag och det såg både manligt och fräscht ut.

Det håller ungefär 1 månad innan det växer ut mörka hår igen, men är helt klart värt det.
Citera
2010-09-28, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Probelime
Kannan. har testat. Blev skitnöjd! Testade på armarna och fick bra resultat som håller i sig bra än. Bringan har jag trimmat titt som tätt men även där blev det riktigt snyggt. Den blev ljusbrun med blonda inslag och det såg både manligt och fräscht ut.

Det håller ungefär 1 månad innan det växer ut mörka hår igen, men är helt klart värt det.
vad är TS för något ?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in