Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-25, 18:04
Medlem
x-sans avatar
Avira AntiVir Personal, har problem med mitt antivirus. Är väldigt segt - tar en evighet att uppdatera. Någon som känner igen det med detta program och som vet vad man kan göra. Uppkopplingen verkar det inte vara något strul på!?!

Om tråden passar bättre någon annanstans så kan moderator flytta den.
Citera
2009-06-25, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x-san
Avira AntiVir Personal, har problem med mitt antivirus. Är väldigt segt - tar en evighet att uppdatera. Någon som känner igen det med detta program och som vet vad man kan göra. Uppkopplingen verkar det inte vara något strul på!?!

Om tråden passar bättre någon annanstans så kan moderator flytta den.
Verkar som deras server är seg, fler verkar posta om det på deras forum.

Du kan uppdatera manuellt om du läser här: http://www.avira.com/en/support/kbdetails.php?id=95
Citera
2009-06-25, 18:30
Medlem
x-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pc4life
Verkar som deras server är seg, fler verkar posta om det på deras forum.

Du kan uppdatera manuellt om du läser här: http://www.avira.com/en/support/kbdetails.php?id=95

Tack!
Citera
2009-06-25, 18:34
Medlem
927s avatar
det kan bli så när det kommer en större uppdatering, mitt har iaf blivit uppdaterat idag. förr eller senare fungerar det, det här gången verkar det handla om en uppdatering på 5,5 mb
Citera
2009-06-25, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
det kan bli så när det kommer en större uppdatering, mitt har iaf blivit uppdaterat idag. förr eller senare fungerar det, det här gången verkar det handla om en uppdatering på 5,5 mb
Visst är det så att gratisversionen nyttjar inte samma/lika många servrar som de övriga versionerna som de faktiskt får betalt för. Minns jag läste nåt om det för en tid sedan.
Citera
2009-06-25, 18:43
Medlem
x-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927

Manual updatering var på 24mb Försökte skicka ett pm och rådfråga dig 927 men du dök upp här.
Citera
2009-06-25, 20:54
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pc4life
Visst är det så att gratisversionen nyttjar inte samma/lika många servrar som de övriga versionerna som de faktiskt får betalt för. Minns jag läste nåt om det för en tid sedan.

japp så va det iaf tidigare men jag tror avira ökat antalet servrar fast antalet användare har ju även ökat så... det var samma sak för några veckor sedan, då var uppdatering på 3,5 mb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in